RÝDL, P. Aplikace pro analýzu dat z Twitteru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2019.

Galáž, Zoltán

Študent zadanie bakalárskej práce splnil v plnom rozsahu, navrhol, vytvoril a otestoval aplikáciu na automatické sťahovanie a analýzu dát zo sociálnej siete Twitter. Počas celého trvania práce pracoval samostatne, iniciatívne, pravidelne všetky kroky konzultoval a dbal na rady vedúceho. Prácu s literatúrou a ostatnými externými zdrojmi hodnotím na výbornú, študent sa veľmi rýchlo zorientoval v problematike a osvojil si zaužívané programátorské postupy a používanie moderných knižníc na spracovanie a analýzu prirodzeného jazyka. Taktiež oceňujem nápad a iniciatívu študenta pri realizácii grafického rozhrania aplikácie s použitím Jupyter notebookov v kombinácii s modernými grafickými widgetami. Po odbornej stránke je práca na dobrej úrovni. Po stránke formálnej sú v práci menšie nedostatky, ktoré však neuberajú na kvalite záverečnej práce. Z vyššie uvedených dôvodov navrhujem udeliť hodnotenie A, 90 bodov.

90

Komosný, Dan

Program vytvořený studentem umožňuje automatický sběr dat ze sociální sítě Twitter. Tato data jsou následně analyzována. Práce je napsána jasným a výstižným stylem. Jednotlivé kapitoly jsou logicky členěny. Odborné vyjadřování studenta je na velmi vysoké úrovni. Prezentované výsledky jsou podány přehledně a zajímavou formou. Student splnil zadání v plném rozsahu. K práci nemám žádné připomínky po odborné stránce. Uvítal bych pouze začlenění klíčových výpisů kódu do textu práce, kde by autor popsal, jak přistupoval k řešení daných problémů. Formální zpracování práce je na vynikající úrovni. V práci jsou ojediněle gramatické chyby a nevhodně skloňována anglická slova. U citování webových stránek (citována je on-line dokumentace a návod) je vhodné uvádět datum přístupu k obsahu.

97

eVSKP id 118053