NEUWIRTH, D. Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Velmi dobře zpracovaná práce, s jasným "tahem na branku" - od výběru teoretických poznatků, přes popis současné situace ve firmě k jasně formulovaným závěrům.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B Řada námětů, vycházejících z analýz stávající situace ve firmě; návrhy jsou
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autor pracoval zcela samostatně.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez přpomínek.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Negativně formulovaný cíl není příliš šťasný způsob vyjádření zaměření práce, následující formulace cíle je poněkud obecná. Některé grafy ukazují naprosto zřejmé výsledky analýz a nijak nepřispívají k větší srozumitelnosti práce.
Splnění cíle a rozsahu zadání C Největší slabinou práce je nejasně explicitně stanovený cíl - viz úvodní část DP. Míru naplnění takto formulovaných cílů je pak poněkud obtížné vyhodnotit. Implicitně je zřejmé, že se autor věnoval analýze vybraného spektra marketingových aktivit firmy a návrhům na jejich zdokonalení - z tohoto pohledu práce splňuje požadavky. Rozsah práce je adekvátní danému typu projektu.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Müllner, Břetislav

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 37653