KAFKOVÁ, L. Event Marketing – Efektivní využití zážitků a emocí v marketingovém komunikačním mixu firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Práci považuji za velmi dobře zpracovanou. Autorka prokázala své znalosti a schopnosti - a to jak z pohledu uspořádání teoretických pojmů, tak z hlediska zvládnutí praktických analytických postupů a navržení realistického řešení. Strategie "event marketingu" je pojatá komplexně, s uvedením SMART cílů a způsobů, jak je dosáhnout. V obhajobě bych chtěl, aby diplomantka odpověděla na tyto dotazy: - Jakým způsobem chcete měřit splnění cílů, které deklarujete jako "hlavní cíle event marketingu" na str. 65. Zejména cíl, uvedený jako první z finančních cílů je formulovaný pouze "pro oko", snaha o jeho extrémní naplnění by vedla k omezení těchto akcí "na nulu". - V čem vidíte možnost ovlivnění podoby event marketingu, vyplývající z vývoje informačních a telekomunikačních technologií (viz tvrzení na str. 81?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A Návrhová část důsledně vychází ze znalosti konkrétní situace ve firmě a obecných principů efektivně prováděných "eventů". Je komplexně pojatá, diplomantka se důsledně držela logické struktury tvorby strategie a ve všech dílčích bodech svého návrhu byla jasně orientovaná na splnění cílů práce.
Přínos a praktické využití návrhu A Návrh je vypracovaný na vysoké odborné úrovni - může sloužit jako výborný podklad pro stanovení firemní strategie v této oblasti.
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíl práce je bezezbytku splněn, rozsah práce je úměrný danému tématu a úrovni zpracování, kterou diplomantka zvolila.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B Dipomantka postihla velmi dobře specifika "eventů" v marketingové strategii. Prospěšná by byla širší diskuse o využití tohoto nástroje v našich podmínkách, o možnostech a omezení, která "event marketing" má a kterým musí čelit.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B Analytická část je velmi dobře zpracovaná, obsahuje popis akcí, které firma v nedávné minulosti pořádala, postrádám zde kritičtější zhodnocení jejich přínosů.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka od začátku naší spolupráce zcela samostatně a systematicky zpracovávala zvolené téma, iniciativně přinášela nové náměty, pružně reagovala na připomínky.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Odpovídá normě
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C Orientace v DP je poměrně obtížná - je to dáno tím, že číslování kapitol v obsahu a v samotném textu nesouhlasí. Název práce je poněkud zavádějící - o zážitcích a emocích se v práci autorka zmiňuje pouze v souvislosti s pořádanými akcemi, systematická diskuse o jejich širším promítnutí do komunikačního mixu v práci není. V práci se také objevuje řada nepřesností (typu nedokončené věty či "vypadnutých" písmen v textu - viz str.68, 78). Byť jde o jasně vyhraněné téma, pro jeho zařazení do širšího konetextu firemních aktivnit by bylo vhodné čerpat z rozsáhlejšího souboru pramenů.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Coufalová, Pavlína

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 37650