INDROVÁ, T. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomantka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaný soubor opatření pro zvýšení úrovně spokojenosti je přehledně propracovaný. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Práce také zahrnuje analýzu rizik souvisejících s implementací návrhů. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na požadované úrovni. Otázka: Jaký z návrhů považujete za nejdůležitější a proč?

Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje schopnost využívat získaných poznatků v analytické i návrhové části. Práce naplňuje požadavky kladené na tento typ prací. Je zde využito vhodného postupu a adekvátních metod. U metod bylo vhodné jasněji opodstatnit jejich volbu. Dobře působí využití statistických metod. Pro větší praktický přínos bylo vhodné návrhy dopodrobna rozpracovat. U nákladů spojených s návrhy využívajícími lidské zdroje není zcela zřejmé, zda jsou uvedené náklady vč. odvodů. Pozitivně hodnotím, že v návrzích autorka neopomněla na nástin časového hlediska ani na údaje o personálním zabezpečení. Zajímavé je také včlenění kapitoly věnované hodnocení rizik. Práce lze označit jako prakticky přínosná a realizovatelná, i když se místy může zdát směřovaná spíše „vědeckým pohledem“.

Splnění stanovených cílů B Výstupy práce směřují k cílům stanoveným v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Autorka zvolila vhodného postupu řešení. U některých metod nebylo jasně opodstatněné, resp. vysvětlené jejích využití.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost standardně interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků D Praktická využitelnost návrhů se může zdát lehce zastíněna „vědecky vypadajícím“ vyjádřením doporučení a výsledků. Z výsledků pak není patrný jednoznačný praktický dopad na samotnou analyzovanou společnost. V tabulce Tabulka 23 "Náklady na přestěhování prostorů" není zřejmé, zda se jedná o vyčíslení nákladů spojených s lidskými zdroji vč. povinných odvodů, atp.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má přehlednou, logicky členěnou strukturu. Autorka oproti zadání vyčlenila samostatně kapitolu 3 se základními informacemi o společnosti. Tato drobná úprava však neovlivňuje celkový stav práce. Autorka povětšinou využívá vhodné terminologie na odpovídající odborné úrovni.
Práce s informačními zdroji B Práce obsahuje adekvátní informační zdroje, které jsou vhodně citovány.

eVSKP id 116093