VEČEŘOVÁ, N. Motivace a odměňování pracovníků ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Konečný, Štěpán

Za cíl této diplomové práce si diplomantka zvolila zjištění nedostatků v současném odměňovacím a motivačním systému ve společnosti Lidl a navrhnout v něm smysluplné změny. V analytické části se autorka podrobně věnuje každé otázce administrovaného dotazníku vlastní konstrukce. Je trochu škoda, že zde nebyly zohledněny např. rozdíly v odpovědích mezi jednotlivými kraji. Teoretickou část charakterizuje velké množství převážně českých zdrojů, které tematicky odpovídají řešenému problému, nicméně zde trochu postrádám vlastní komentáře autorky. Naopak oceňuji kapitolu 3.3 Výsledky dotazníkového šetření, kde autorka přehledně shrnuje nejzásadnější výsledky svého výzkumu ve firmě. Na ty pak autorka ve své návrhové části reaguje vhodnými doporučeními, avšak bez podrobného vyčíslení jejich nákladů.

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

MBA, Tomáš Junek,

Diplomová práce je dobře vypracovaná po odborné stránce, teoretická část je dostačující a koresponduje s částí praktickou. Výzkumná metoda dotazníkového šetření formou kvantitativního výzkumu byla u takto velké společnosti zvolena vhodně a kvalitně bylo provedeno i vyhodnocení výzkumu. Formální stránka odpovídá požadavkům diplomové práce. Dle mého názoru je tato práce pro vedení společnosti přínosem, jelikož poskytuje důležité podněty, návrhy a doporučení, které mohou vést ke zlepšení situace v dané oblasti. V práci autorka čerpá z 38 zdrojů, což považuji za dostatečné. Na základě výše uvedeného doporučuji práci k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B