FAMFULÍKOVÁ, L. Návrh na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace internetového obchodu. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné pro internetový obchod Skleníky a pařeniště Dolní Újezd, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí obchodu autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?

Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce. Analýza komunikačního mixu konkurence je přehledně zpracována.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, ekonomického zhodnocení návrhů a možných rizik realizace návrhů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

Bisová, Eva

Studentka se věnuje v diplomové práci marketingové komunikaci internetového obchodu. Toto odvětví je velice aktuální a potřebné pro dnešní moderní styl nakupovaní přes internet. Studentka splnila vytyčené cíle práce a předložila řadu návrhů na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Oceňuji výběr společnosti, který si studentka vybrala a zaměřila se na jiný sortiment zboží než je obvyklé u těchto prací. V teoretické části práce jsou kvalitně a stručně popsány veškeré podstaty marketingu. V praktické části se věnuje analýze družstva, kde jsou využity analýzy makroprostředí, mikroprostředí, marketingového mixu, komunikačního mixu a SWOT. Analýzy jsou zpracovány efektivně a přehledně. Dále se v této části autorka věnuje návrhům, které by mělo družstvo udělat pro zlepšení marketingové komunikace. Návrhy jsou reálné a v praxi snadno využitelné. Vedení družstva by si mělo tyto návrhy projít a zařadit do své marketingové komunikace. V diplomové práci se objevují drobné gramatické nedostatky, ale na kvalitu práce to nemá žádný vliv. Diplomová práce je zpracována velmi dobře a splňuje požadavky kladené na tento typ závěrečné práce a lze ji doporučit k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B