PEŠLOVÁ, V. Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti propojení marketingového mixu se značkou, a to pro e-shop Notino, s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy využitelné ve společnosti. Návrhy vycházejí ze znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Cíl práce byl splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Diplomantka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Některé oblasti mohly být konkrétněji popsány (např. analýza zákazníků). Velmi dobře je zpracovano porovnání služeb pro zákazníky s konkurencí. Metodika výběru respondentů dotazníkového šetření mohla být lépe popsána. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka je schona popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | C | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila vyčíslit možné náklady na realizaci nákladů a provedla analýzu rizik. V práci ale chybí časový harmonogram návrhů, včetně přehledu odpovědných osob za dané návrhy a ekonomické zhodnocení návrhů - vymezení přínosů, jak finančních, tak nefinančních. U návrhů už není nutné citovat teorii, např. str. 87- informace týkající se věrnostních programů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Notino. Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomantka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou přehledně strukturována dle marketingového mixu. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka: Který návrh považujete pro společnost Notino za nejdůležitější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 118237