PEŠLOVÁ, V. Propojení marketingového mixu se značkou ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti propojení marketingového mixu se značkou, a to pro e-shop Notino, s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy využitelné ve společnosti. Návrhy vycházejí ze znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Diplomantka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Některé oblasti mohly být konkrétněji popsány (např. analýza zákazníků). Velmi dobře je zpracovano porovnání služeb pro zákazníky s konkurencí. Metodika výběru respondentů dotazníkového šetření mohla být lépe popsána.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka je schona popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila vyčíslit možné náklady na realizaci nákladů a provedla analýzu rizik. V práci ale chybí časový harmonogram návrhů, včetně přehledu odpovědných osob za dané návrhy a ekonomické zhodnocení návrhů - vymezení přínosů, jak finančních, tak nefinančních. U návrhů už není nutné citovat teorii, např. str. 87- informace týkající se věrnostních programů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Schüller, David

Práce je zaměřena na marketingový mix společnosti Notino. Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomantka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autorka logicky interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou přehledně strukturována dle marketingového mixu. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka: Který návrh považujete pro společnost Notino za nejdůležitější?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

eVSKP id 118237