MAŽÁROVÁ, S. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v Hemingway baru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce po obsahové i formální stránce naplňuje základní požadavky. Lze ji vyčíst plytkost v oblasti toeretické, autorka navyužila úplně potenciál, který nabízí současné poznatky v oblasti měření spokojenosti zákazníků. Není úplně jasné v praktické části, který model spokojenosti zákazníků využila. Analytická část je spíše popisná, chybí hlubší kritické stanovisko autorky a následné využití pro praktickou část - naplanování, provedení a vyhodnocení výzkumu spokojenosti zákazníků. Ekonomické zhodnocení je velice stručné, bez podrobné kalkulace nákladů. Lze ale konstatovat, ze cíl práce byl splněn, i přes tyto připomínky. 1. Můžete vysvětlit, proč jste se zabývala pouze zkráceným marketingovým mixem 4P, a ne 7P? 2. Které z návrhů bude společnost implementovat, a proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovené cíle byly naplněny.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Metody a postup řešení je vyhovující, není zde žádná přidaná hodnota ze strany autorky. Využívá pouze jednoduché standardní přístupy.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D Informace a dosažené výsledky jsou podrobené analýze, nicméně kritický přístup autorky zůstal spíše na úrovni popisné. Lze konstatovat snahu o zhodnocení a formulaci řešení. Analýza vnitřního prostředí je zaměřená na 7S a 4P. Vzhledem k tomu, že oblasti podnikání jsou služby, tak mi zde chybí širší marketingový mix (7P).
Praktická využitelnost výsledků C Práce má potenciál rpo praktické využití. Návrhy směřují do zlepšení služeb, které jsou zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Uspořádání, struktura práce i jazyková úrověň splňují standard v této oblasti.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s informačními zdroji i citace naplňují standardy.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy vychízející z provedených analýz a marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků Hemingway baru. Autorka se snažila využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Návrhová část obsahuje praktické návrhy využitelné v tomto baru, které ale mohly být detailněji zpracované. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl splněn, i když mám určité výhrady, viz níže.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Studentka se snažila použít vhodné metody ke zpracováné tématu práce, nicméně mám několik výhrad: teoretická část - neobsahuje popis analýz, které byly použity v analytické části (např. anal. STEP či 7S), analytická část - stručná analýza zákazníků a chybí shrnutí SWOT analýzy, která by měla být zařazena až za výzkumem.V obou částech chybí využití rozšířeného marketingového mixu 7P, protože se jedné o službu.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Studentka je schopna zjištěné závěry prezentovat, nicméně v mnoha ohledech mohla být detailnější a komplexnější.
Praktická využitelnost výsledků D Studentka navrhla návrhy vycházející z provedených analýz a marketingového výzkumu. Nicméně návrhy mohly být konkrétnější v oblasti realizace a časového přehledu a rovněž chybí detailnější vyjádření přínosů práce.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C Práce s informačními zdroji ne vždy splňuje směrnici.
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 119897