MINDL, P. Návrh rozvoje obchodních aktivit společnosti ADALO, s r. o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce je zdařilá. Autor využil potenciál k naplnění stanovených cílů. Analýza, které provedl mají logiku a na jejich výsledcích postavil návrhovou část plánu, který se zdá být realistický a v praxi využitelný.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíle práce byly naplněny ve smyslu rozvoje obchodních aktivit. Autor použil pro rozvoj obchodních aktivit model CANVAS.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postup práce, zvolené metody odpovídájí požadovaným standardům.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor v části analytické práce využívá kritické zhodnocení (zejména lze vidět u SLEPT analýzy, výsledků marketingové analýzy odvětví), méně je to vidět u analýz vnitřního prostředí, které jsou více popisné (chybí jim shnutí)
Praktická využitelnost výsledků B Práce má praktický potenciál, a bude realizovaná.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Uspořádání práce , struktura je v pořádku, až na malé drobnosti (např. v teoretické části nebylo potřebné řešit vnitřní prostředí jako stejnou úroveň). Teoretická část je poměrně rozsáhlá (str.18-58, celkem 40 stránek). Model Canvas by bylo vhodné přeložit do českého jazyka (str.43, obr.5)
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce s infomačními zdroji a jejich citacemi odpovídá požadovaným standardům.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Chlebovský, Vít

Cílem práce bylo zpracování návrhu plánu rozvoje nebo rozšíření obchodních aktivit pro vybranou společnost - pro produkt informační systém pro pohřební služby. Cíl považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými dále. V analytické části autor využívá standardní metodické postupy. Analýza v některých svých částech mohla být méně popisná a detailnější. Oceňuji využití dat o potenciálních zákaznících z dostupných databází a jejich přehledné zpracování. Připomínku mám naopak k faktu, že v analýze legislativních faktorů autor zmiňuje obchodní zákoník, který už 5 let v ČR neplatí! Návrhy vycházejí ze zpracovaných analýz a obchodní model staví komplexně na jednotlivých prvcích marketingového mixu. Zabývá se rovněž celkovým ekonomickým zhodnocením a zhodnocením rizik. Matoucí je v této části tabulka 21, kde je v záhlaví uvedeno, že hodnoty jsou v tis. Kč, ale v samotné tabulce je u hodnot uvedeno pouze Kč.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 119908