BABČANOVÁ, M. Analýza metod ocenění výrobního areálu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.

Hlavinková, Vítězslava

Požadovaného cíle uvedeného v zadání bylo dosaženo, práce je zpracována precizně a v dostatečném rozsahu, bylo využito vhodných podkladů a materiálů. Autorka se danou problematikou zabývala komplexně, je zřejmé, že dané problematice velmi dobře porozuměla. Při vypracování práce bylo použito několik způsobů ocenění, autorka, prokázala velmi dobrou schopnost zorientovat se v odborné literatuře a postihnout podstatu věci. Byly posouzeny i rozvojové možnosti nemovitosti pro část areálu splňující podmínky pro použití kombinace nákladového a výnosového způsobu ocenění. Vypočtena byla i výnosová hodnota nemovitosti, i přes problémy spojené se získáním relevantních údajů. Kladně hodnotím i přehledné shrnutí silných stránek posuzované nemovité věci. V závěrečné rekapitulaci je stručně shrnuta výstižnost jednotlivých metod ocenění pro komerčně využívaný areál a provedena rekonciliace na základě vypovídacích schopností výsledků jednotlivých metod. Rozsah práce je velký, přesto jsou výsledy prezentovány přehledně a vhodnost použitých metod je okomentována. Práce je vypracována svědomitě, adekvátně zvolenými metodami.

Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem B
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody A
Odborná úroveň diplomové práce A
Přínos pro praktické i teoretické využití B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A

Kočendová, Markéta

Předloženou diplomovou práci doporučuji k obhajobě a navrhuji hodnocení

Úplnost vypracování A Práce je zpracována dle obdrženého zadání. V dostatečném rozsahu, s konkrétním a jasným cílem. Práce je zpracována dle obdrženého zadání. V dostatečném rozsahu, s konkrétním a jasným cílem.
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce A Autorka použila klasický přístup zpracování.
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody B Autorka prokázala znalost použitých metod a jejich vzájemný vztah. Podklady a vstupní data byla obstarána ve velmi dobré kvalitě pro zpracování této práce. Originalita řešení je na nižší úrovni. Autorka prokázala znalost použitých metod a jejich vzájemný vztah. Podklady a vstupní data byla obstarána ve velmi dobré kvalitě pro zpracování této práce. Originalita řešení je na nižší úrovni.
Obtížnost a správnost řešení B Bylo správně postupováno dle metod oceňování.
Přínos pro praktické i teoretické využití A Možno využít vlastníky podniku i jako příkladová studie pro studenty např. z kurzu oceňování věcí nemovitých. Možno využít vlastníky podniku i jako příkladová studie pro studenty např. z kurzu oceňování věcí nemovitých. Možno využít vlastníky podniku i jako příkladová studie pro studenty např. z kurzu oceňování věcí nemovitých. Možno využít vlastníky podniku i jako příkladová studie pro studenty např. z kurzu oceňování věcí nemovitých.
Odborná jazyková úroveň A Autorka použila odborné názvy ve správném kontextu
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky A Některé obrázky a grafy by bylo třeba řešit originálnějším způsobem.

eVSKP id 112360