KRATOCHVÍLA, J. Spokojenost zákazníků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Schüller, David

Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníka jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomant použil vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Autor uspokojivě interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Návrhová část obsahuje časové hledisko, základní finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. V práci však chybí analýza rizik spojených s implementací jednotlivých návrhů. Formální náležitosti a použitá terminologie je na dobré úrovni. Práce s citačními zdroji je na požadované úrovni. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojena s realizací navrhovaných řešení? Jak byste tyto rizika eliminoval?

Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C

Čechmánková, Silvie

Hlavním cílem bakalářské práce je návrh opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků v pobočce Decathlon Brno - Ivanovice. Tohoto cíle bylo v bakalářské práci dosaženo. Praktická využitelnost bakalářské práce je na velmi dobré úrovni, jelikož práce je zpracována pro existující firmu a její pobočku, ve které autor pracuje a ve které je prioritou spokojený zákazník, tudíž se jedná o velmi aktuální téma a studentovi návrhy si dovedu v praxi pobočky představit. Velmi kladně hodnotím zpracování časového, personálního a finančního hlediska všech návrhů. Strukturu práce, použitou terminologii, jazykovou úroveň a práci s infomačními zdroji hodnotím velmi dobře.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B