ŠALAMONOVÁ, T. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Na bakalářskou práci velmi detailně a do hloubky zpracováno. Otázka: Na str.53 zvažujete možnost zjišťování spokojenosti zákazníků zasláním dotazníku. Jak je tento způsob podle vás účinný a jaké alternativy má.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Nejzávažnější nedostatky byly metodou Zefis zjistěny v oblasti Data, avšak v práci jsou nejméně řešeny - doporučení zahrnuje pouze školení a zálohy do cloudu bez časového plánu. Dle navrhovaného řešení záloh budou mít navíc do úložiště přístup všichni zaměstnanci, kteří tam budou moci libovolně uploadovat své soubory. Buď se tedy de facto o zálohování nejedná (budou-li pracovníci cloud využívat jako své primární úložiště) nebo se budou pracovníci neadekvátně zatěžovat nerozvrhovým vytvářením aktuálních kopií. Nejedná se tedy o zlepšení stávající situace.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 116566