Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Doubravský, Karel

Tématem předložené práce je návrh softwarové aplikace, sloužící ke zhodnocení stávající situace zvolené společnosti. Práce je členěna do tří hlavních částí. Autor využil vybrané literární zdroje a sestavil přiměřeně srozumitelnou teoretickou část, na kterou logicky navazuje část praktická a návrhová. V praktické části autor analyzuje zvolenou společnost s využitím vybraných ukazatelů. V návrhové části autor prokázal schopnost dojít k samostatným závěrům. Nedílnou součástí práce je program vytvořený v prostředí VBA. Práce je zpracována na dobré úrovni a má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. V teoretické části bych měl připomínku k části věnující se statistickým metodám. Autor používá pojem regresivní analýza místo zavedeného pojmu regresní analýza. Použité metody jsou adekvátně zvoleny. Připomínku bych měl k regresním funkcím, které jsou uváděny v praktické části. Z popisu není zcela zřejmé, co je nezávisle proměnnou x. V návrhové části by bylo vhodné podrobnější rozepsání některých návrhů, protože uvedené návrhy jsou spíše jen zhodnocením. Rozsah literatury odpovídá typu práce. Připomínku bych měl jen k tomu, že citace v textu by měly dodržet číselné pořadí jednotlivých zdrojů a v závěrečném přehledu není uvedeno, odkud autor čerpal informace a data o společnosti. V textu chybí odkaz na uváděné přílohy. Z výše uvedených důvodů se domnívám, že práce splňuje podmínky kladené na bakalářskou práci a doporučuji práci k závěrečné obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji D