SLAVÍČKOVÁ, M. Návrh marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Kaňovská, Lucie

Bakalářská práce předkládá návrhy v oblasti využití marketingové komunikace pro společnost PRECON s.r.o. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce je přehledná a srozumitelná. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné v této společnosti které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Studentka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: Konzultovala jste Vámi navržené návrhy s vedením společnosti? Pokud ano, jak tyto návrhy a jejich případnou následnou realizaci vnímají?

Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Studentka ve své práci zvolila metody odpovídající zaměření práce, včetně srovnání komunikačního mixu konkurence. Některé informace z analýzy SLEPTE v práci ani nemusely být, nemají přímý vliv na návrhy práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Studentka je schopna popsat dosažené výsledky a vyvodit z nich patřičné závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Studentka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, nástinu možných rizik realizace návrhů a ekonomického zhodnocení návrhů, které mohlo být detailnější v oblasti finannčích přínosů. Ve zhodnocení návrhů mohla studentka ještě návrhy srovnat s vytyčenými cíli práce, viz kap. 3.1.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Pelikán, Vladimír

Práce je na odborné úrovni, která se od odborné práce tohoto typu očekává. BP obsahuje výborně zpracovaná teoretická východiska a následně zvolené metody řešení. Praktická využitelnost výsledků je reálná a velmi dobře aplikovatelná. S ohledem na náklady předkládaných řešení, lze vytknout pouze nedostatečně ekonomicky zdůvodněný návrh na realizaci vývojového oddělení společnosti a to v kapitole "3.10.1 Přínosy". Práce s informačními zdroji je na velmi dobré úrovni, ale opět ve vztahu k návrhu založení vývojového oddělení, by bylo vhodné výchozí informace rozšířit o "tvrdá data" - jaký je a jak se zkrátí proces návrhu řešení specifických potřeb zákazníka. Hodnocenou bakalářskou práci DOPORUČUJI k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B