MALÍKOVÁ, L. Návrh projektu implementace nízkotlakého čerpadla havarijního systému chlazení a doplňování aktivní zóny reaktoru v jaderné elektrárně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Doskočil, Radek

Předložená bakalářská práce je na velmi dobré odborné i formální úrovni. Práce je doplněna přehlednými obrázky, tabulkami a přílohami. Po jazykové stránce je práce bez připomínek. Celkově práce odpovídá podmínkám zadání a naplňuje definovaný cíl. Otázka k obhajobě: Na jaké parametry byl v aplikace MS Project nastaven kalendář projektu (pracovní týdny, výjimky)?

Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Hradňanský, Miloš

Témou bakalárskej práce je „Plánovanie a riadenie projektu“. Autorka sa v práci snaží aplikovať metódy a postupy projektového riadenia na projekt spoločnosti ENSECO, a.s.. Autorka práce spolupracovala so spoločnosťou po dobu troch rokov cez letné prázdniny a rovnako aj absolvovala obe svoje praxe. Počas výkonu praxe postupne získavala dáta a informácie pre spracovanie bakalárskej práce. S rozsahom práce som veľmi spokojný. Teoretická časť pozostáva z 24 strán, ktorých obsahom sú teoretické poznatky z projektového managementu a riadenia, ktoré sú neskôr aplikované na vybraný projekt v časti „Vlastné návrhy riešenia“. V časti „Analýza súčasného stavu“ autorka charakterizuje spoločnosť ENSECO, a.s. a aplikuje na ňu analytické metódy ako napríklad SWOT analýzu. Spoločnosť skúma z rôznych hľadísk. V tretej, praktickej, časti autorka podáva vlastný návrh riešenia vybraného projektu. Táto časť práce obsahuje 31 strán. Jednotlivé čiastkové ciele, ktoré si autorka stanovila na samotnom začiatku spracovávania bakalárskej práce, splnila. Návrh projektu je na veľmi uspokojivej úrovni. Celkový výsledok práce hodnotím pozitívne a prácu odporúčam k obhajobe.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B

eVSKP id 119620