ŠVEC, M. Horizontální šnekový dopravník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.
Student se ve své práci zabývá konstrukčním řešením šnekového dopravníku pro dopravu obilného zrna. Rešeršní část práce je krátká, ale v rámci dostupných informací postačující. Student se v ní zabývá především konstrukčním provedením šnekového dopravníku a dopravovaného materiálu. Práce má velmi slušnou kvalitu textového zpracování. Autor v textu dokládá citace na zdroje informací. Bohužel na převážnou část obrázků není v textu odkaz. Grafická úprava práce je přehledná a obsahuje velké množství schémat i modelů. Práce je z hlediska požadavků a cílů dle zadání úplná. Postup řešení práce je správný, rozsah práce je stránkově nad požadavky kladené na bakalářské práce. Schopnost studenta interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich dílčí závěry je výborná. Uspořádání osnovy práce je logické a kapitoly na sebe navazují. Výkresová dokumentace je dle zadání v pořádku a má velmi slušnou úroveň zpracování. Doporučuji tuto práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B |
Tato práce se zabývá návrhem a podrobným rozborem šnekového dopravníku obilného zrna. Úvodem je standartní rešerše, následuje základní funkční výpočet, další jednoduché technické výpočty a návrhy konstrukčních celků. Pevnostní výpočet a simulace průhybu žlabu je velmi kvalitní částí výpočtu. U výkresu sestavy chybí návaznost kót výškově vstupní a výstupní příruby, délkově tyto příruby vůči kotevním šroubům, tloušťka přírub. Obě ložiska stroje nesmí přenášet axiální sílu, tedy konstrukce detailu B je nesprávně. U detailu spojovacího hřídele tolerance k6 i h8 není vhodná pro kluzné ložisko. Jako celek má práce velmi kvalitní úroveň.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 116237