MOTYKA, O. Projekční návrh procesního potrubí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2019.

Jegla, Zdeněk

Student Ondřej Motyka řešil bakalářskou práci, zaměřenou na projekční návrh procesního potrubí, iniciativně, samostatně a pečlivě. Splnil veškeré požadavky zadání a při řešení práce se plně řídil pokyny vedoucího práce a zadavatelské inženýrské organizace. Dosažené výsledky práce lze přímo využít v praxi v dané odborné oblasti. Z pohledu vedoucího práce proto hodnotím předloženou bakalářskou práci známkou A/výborně.

Babička Fialová, Dominika

První část práce je věnována obecně náležitostem návrhu procesního potrubí. V druhé části se pak autor zabývá konkrétním návrhem potrubní větve. Součástí práce je i kompletní výkresová dokumentace. Autor tedy splnil zadání bakalářské práce v plném rozsahu. Pro účely práce bych v případě izometrických výkresů doporučila zvolit jiné značení výkresů, které by lépe korespondovalo s informacemi uvedenými v textu práce (např. rozlišení jednotlivých tras potrubí pomocí barev na obr. 22, 24 a 25). Celkově je rozsah práce přiměřený, text je uspořádán logicky a je doplněn o vhodné obrázky. Autor se však nevyhnul řadě překlepů, gramatických a stylistických chyb. Odlišení anglického textu od českého je provedeno nejednotně. V práci chybí seznam použitých symbolů a zkratek, což ztěžuje orientaci v textu. V první části autor často využívá násobné citace, avšak neuvádí, jak se uvedené zdroje liší. V případě citací elektronických zdrojů nejsou uvedeny všechny povinné údaje (jméno tvůrce, datum publikování), přestože jsou dohledatelné. I přes uvedené formální nedostatky považuji práci za dobře zpracovanou a doporučuji ji k obhajobě.

eVSKP id 117676