ONDRÁŠEK, P. Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

I appreciate well prepared and processed analysis of both external and internal factors. External analysis are correctly focused on target market environment. Identified strengths and weaknesses are well described within internal analysis. Prepared proposals are well matching analytical outcomes and are in line with the company strategic goals. Proposals include economic evaluation of the implementation. I recommend the thesis for the defense. Question: What key factor do you see to support acquisition of Polish customers for the hotel?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Schüller, David

The aim of the thesis was fulfilled. The proposed measures of marketing strategy are in line with the proposed objective. The student used relevant methods. The analysis of external and internal factors is well processed. The author interprets results and conclusions at a good level on the basis of performed analyses. The practical usibility of conclusions is of a good standard. The used terminology and professional level of language are very good. The author followed the citation standard.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 120087