STŘÍTESKÝ, S. Automatizace systému měření charakteristik senzorů plynu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta chemická. 2010.

Přikryl, Radek

Stadislav Stříteský byl při práci velmi aktivní, pracoval s velkým nasazením, což se mimo jiné odrazilo v jeho obrovském posunu ve znalostech práce se systémem pro virtuální instrumentaci LabView. Jeho aktivita také přesahovala rámec práce v některých dalších činnostech laboratoře. Student zcela naplnil zadání práce, vytvořený automatizovaný systém měření charakteristik senzorů dnes plně slouží k věděcké činnosti v této oblasti. K činnosti studenta nemám výhrad, předloženou bakalářskou práci doporučuji k obhajobě.

Splnění požadavků zadání A
Studium literatury a její zpracování B
Využití poznatků z literatury A
Kvalita zpracování výsledků A
Interpretace výsledků, jejich diskuse B
Závěry práce a jejich formulace A
Využívání konzultací při řešení práce A
Celkový přístup k řešení úkolů A

Boušek, Jaroslav

Pro úspěšné vyřešení zadání bylo nutné zpracovat poměrně velký objem literatury zahrnující problematiku z různých oborů. Bylo použito 21 literárních pramenů, které jsou při použití důsledně citovány. V textu jsou uváděny jen informace potřebné pro vyřešení práce, bez zbytečných podrobností a odbíhání od tématu práce. Závažné chyby, překlepy a neobratné formulace se zde prakticky nevyskytují. Několika drobným chybám se však autor vyhnout nedokázal - např. v nadpisu ... "Analyzovan ý plyn" .. v Tabulce 18 na str. 28. Práce má 35 stran včetně seznamu literatury. Členění kapitol v práci je logické. Návrh aparatury je podrobně popsán v kapitole "3 Experimentální část". Kapitola " 4 výsledky a diskuze ", shrnující dosažené výsledky, je však poměrně krátká. Zde mám následující připomínky: - U kapitoly "4.1 Program sensor tester" by k přehlednosti textu přispělo rozdělení do více odstavců. - Popis naměřených výsledků v kapitole "4.2 Naměřená data" je příliš stručný a povrchní. Postrádám zde snahu o hlubší analýzu dosažených výsledků. Zmíněné drobné nedostatky významně nesnižují úroveň předložené práce, která vyžadovala hodně tvůrčího úsilí a také předchozí zkušenosti s uvedenou problematikou. Systém automatického řízení aparatury pro měření charakteristik senzorů vodíku realizovaný a ověřený v rámci práce je bezpochyby přínosem pro vývoj vodíkových senzorů na chemické fakultě VUT. Otázky a náměty k obhajobě: Pokuste se vysvětlit rozdíl v odezvě senzoru na dusík a vzduch ve funkci nulového plynu. Jaká je u realizované aparatury reprodukovatelnost nastavení koncentrace vodíku v testovacím plynu?.

Splnění požadavků zadání A
Logické členění práce A
Kvalita zpracování výsledků B