HUSÁKOVÁ, V. Návrh na zlepšení marketingové strategie firmy [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

I appreciate precise analysis made with correct and realistic results. Proposals presented in the thesis are oriented in perspective direction of new electronic media. Question: What major risks can be identified in the respect of electronic books market development?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šimberová, Iveta

The work is lack of the chapture - Characterization of the problem, setting iup of the aims, methods and processing of the thesis.(It is most important chapture from my point of view!)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování D
Zvolený přístup k řešení cíle práce D
Úrověň zpracování práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) D
Obtížnost a správnost řešení D
Přínos a praktické využití návrhu D
Odborná jazyková úrověň C
Písemná a grafická úprava C
Navrhovaná známka
D

Otázky

eVSKP id 52637