LUKÁŠEK, K. Bariéry rozvoje obnovitelných zdrojů v ČR [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.

Mastný, Petr

Předložená bakalářská práce splňuje všechny body zadání. Autor na základě dostupných informací zpracoval podmínky využití OZE v ČR, včetně energetického potenciálu jednotlivých zdrojů. Analýza využitelnosti OZE byla zaměřena především na Východočeský region. Byly zpracovány základní možnosti rozvoje OZE v této lokalitě, avšak celková analýza působí nekomplexně. Autor měl dát větší důraz na analýzu vlivu OZE na elektrizační soustavu v tomto regionu. Jako drobný nedostatetk lze hodnotit skutečnost, že se v textu objevují pravopisné chyby a překlepy a u některých částí textu a obrázků nejsou uvedeny odkazy na zdrojovou literaturu. Celkově práci hodnotím jako dobrou a doporučuji ji k obhajobě.

84

Březina, Ladislav

Předložená bakalářská práce splňuje požadavky zadání. S přístupem studenta k řešení daného tématu mohu vyslovit spokojenost. Na tématu pracoval samostatně na základě studia doporučené a další literatury. Podle potřeby využíval konzultací, které ale sloužily spíše k drobnějším korekcím při řešení daného tématu. Formální stránce práce bych vytknul používání 1. osoby množného čísla v některých částech textu, což dle mého názoru do odborného textu nepatří. Nedostatek práce vidím v tom, že student mohl využít potenciál kapitoly 9 k detailnějšímu výzkumu vlivu předpokládaného množství nově připojených zdrojů na bezpečný provoz energetické soustavy ve východních Čechách. Zároveň mi v této kapitole chybí scénář, který by popisoval, jaký je maximálně možný připojitelný výkon větrných a fotovoltaických elektráren v tomto regionu.

81

eVSKP id 30569