ZAPLETALOVÁ, K. Marketingový mix Jazykové školy Presto [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Komplexně propracovaná práce převyšující standardní diplomové práce. Autorka projevuje výbornou orientaci v dané problematice nejen v teoretické, ale i praktické rovině. Teoretické poznatky velice dobře využívá i v dalších částech práce. Analytická i návrhová část jsou zaměřené na všechny prvky marketingového mixu s výborným praktickým přínosem pro danou společnost.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části A
Přínos a praktické využití návrhu A Praktická část práce je velice dobře provedená a v podstatě připravená k aplikaci. Představuje celou řadu propracovaných praktických návrhů včetně variant a propočtů možných tržeb.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka projevovala iniciativu a zároveň značnou dávku samostatnosti při zpracování práce.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Teoretická část výborně postihuje všechny části týkající se tématu práce. Autorka zde projevuje orientaci v teoriích snad ze všech oblastí tématu.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A V analytické části jsou brány v úvahu všechny potřebné makro i mikro faktory, které mají vliv na jednotlivé části marketingového mixu vybrané společnosti. Výborně je také provedená analýza konkurence, která ukazuje jasný přehled o jejím působení.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Padoslky, Petra

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 52797