ŘEZÁČ, M. Honeypot pro rodinu bezdrátových komunikačních protokolů IEEE 802.11 [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2020.

Fujdiak, Radek

Práce je logicky členěna do pěti hlavních kapitol, kde rozsahově odpovídá standardní práci se svými 92 stranami. Poměr textu a grafiky je vyvážený, kde některé obrázky nejsou vektorové. Z formálního hlediska je práce na nadprůměrné úrovni, kde obsahuje pouze malé množství drobných chyb jako přesah bloku, gramatické chyby či překlepy. Student byl proaktivní. Pravidelně docházel na schůzky, zasílal reporty a konzultoval svou práci i vyvstalé problémy. Práce obsahuje celkem standardních 43 zdrojů, jedná se převážně o zdrojové odkazy na využitý SW, odborné/vědecké články a technickou dokumentaci. Vytkl bych zde drobnější nedostatek horšího citování v rámci textu. Výsledky byly realizovány, předvedeny a nasazeny, byly dodány komentované kódy a je tak možné využít realizované výstupy práce. Zadání považuji za splněné.

95

Blažek, Petr

Předložená diplomová práce je se svými 92 stranami včetně příloh dobře strukturovaná. V teoretické části autor podrobně rozebral standard 802.11 a problematiku honeypotů. Dále autor provedl analýzu zranitelností na výše uvedený bezdrátový standard. V praktické části autor provedl návrh a realizaci honeypotu pro standard 802.11 z pohledu HW i SW nároků. Jako nedostatek v praktické části vidím výběr HW, kde autor jen velmi stručně odůvodnil použití vybraného HW na úkor mnohem levnějších a menších variant. V softwarové části autor navrhl, implementoval a podrobně otestoval honeypot, který se skládat ze simulovaného přístupového bodu 802.11 a simulovaných klientů na přístupový bod se všemi potřebnými náležitostmi. Z formálního hlediska práce obsahuje drobné typografické, gramatické chyby. V literatuře je uvedeno 43 zdrojů, kde jsou zastoupeny jak odborné práce, tak i webové portály zaměřené na použitý software. Na základě zadání, vypracované práce a přes výše uvedené výtky považuji všechny cíle za splněné a navrhuji hodnocení B/88 bodů.

88

eVSKP id 126017