HOLCMAN, J. Ochrana kritických infrastruktur pomocí distribuovaných teplotních senzorů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2020.

Münster, Petr

Student Jiří Holcman se ve své bakalářské práci věnuje problematice distribuovaných optických vláknových senzorů. Předložená práce splňuje zadání v plném rozsahu. Po formální stránce je na velmi dobré úrovni. Po celou dobu student pracoval samostatně a průběžně konzultoval dílčí postupy a řešení. V rámci praktické části provedl návrh srovnávacího měření a ověřil parametry vybraného systému DTS. Kromě samotného srovnávacího měření provedl i experimentální měření v laboratorním prostředí pro ověření možnosti detekce úniku odpadních vod. Student splnil zadání v plném rozsahu a práci doporučuji k obhajobě s hodnocením A, 94 bodů.

94

Dejdar, Petr

Student zpracoval práci zabývající se distribuovanými optickými senzory. Teoretická část je dobře zpracovaná až na uspořádání kapitol, kde mi přijde nelogické rozebírat prvně vláknové senzory a až následně optická vlákna. V práci se také nachází množství překlepů, typografické chyby, občasně špatné odrážkování. Práce s literaturou je na standardní úrovni, seznam literatury není seřazen. Některé kapitoly obsahují obrázky bez vysvětlujícího textu a ani v ostatních kapitolách není na tyto obrázky odkazováno (například kapitola 4.3). Praktická část podrobně rozebírá problematiku teplotních senzorů a je proveden experiment v teplotní komoře, kde bylo dokázáno možné použití systému při ochraně kritických infrastruktur. Praktická část je na velice dobré úrovni. Vzhledem k výše uvedenému doporučuji práci k obhajobě s bodovým hodnocením A/92.

92

eVSKP id 127445