KERNDL, M. Číslicové hodiny a teploměr s maticovým displejem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Řešitel měl za úkol úkol seznámit s metodou připojení elektronických modulů na hranu, pro připojení touto metodou využít aktivní maticový LED displej a navrhnout číslicové hodiny s teploměrem, které budou řízené radiovým signálem DCF77. Součástí práce bylo sestavení řídícího programu a realizace funkčního vzorku. V první fázi řešení student téměř nekomunikoval, nedocházel na konzultace, jeho aktivita se zvyšovala s blížícím se termínem odevzdání, do doby odevzdání práce nepředvedl plně funkční vzorek ačkoliv se jedná o poměrně jednoduchou aplikaci. Má však inženýrské schopnosti je manuálně zručný a má poměrně dobré znalosti. Pracoval zcela samostatně. Pokud u obhajoby předloží fungující vzorek, navrhuji přijmout jeho práci k obhajobě s výše uvedeným hodnocením.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | D | 30/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | D | 12/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | E | 5/10 |
Bakalářská práce se zabývá realizací zařízení s příjmem radiového signálů DCF77 a měřením teploty, které jsou zobrazovány na maticovém displeji. Práce je členěná logicky, teoretická část obsahuje potřebný rozbor problematiky pro praktické řešení, ale postrádám odkazy na literaturu a posloupnost citací. Praktická část prezentuje způsob návrhu zařízení a programového vybavení. Dokumentace postupu realizace zařízení dokládá splnění zadání, nicméně koncept navrženého programového vybavení je velmi slabý. Kromě dílčích výstupů nejsou na přiloženém CD uloženy žádné výrobní podklady ani vytvořené programové vybavení, kterým by bylo možné doložit míru splnění zadání.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | D | 30/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | E | 10/20 | |
Formální zpracování práce | B | 8/10 |
eVSKP id 40893