ROSHCHINA, P. Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti internetového marketingu na zahraničním trhu u společnosti působí v oboru LSP (Language Service Providers). Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části je uveden přehled přínosů návrhů, včetně finančních, které jsou vzhledem k návrhům spíše nastíněny. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Snažila se řešené téma velmi detailně analyzovat a následně zpracovat v návrhové části. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Analytická část je velmi detailně zpracována, včetně dopadů koronavirové krize.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné ve společnosti. Návrhy jsou detailně popsány.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii. Nicméně místy je práce méně přehledná a text je bez mezer, ale to je způsobeno asi rozsahem práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Autorka v práci využívá velké množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Maštera, František

Vyčerpávajícím způsobem popisuje nástroje internetového marketingu. V analytické části prakticky používá teoreticky popsané metody. Zabývá se rozborem velice aktuální situace včetně vlivu Covid-19 na zvolené odvětví a firmu. Popsané metody i analýza současného stavu jsou prakticky využity ve vlastních návrzích na zlepšení. Drobné nedostatky v typografickém uspořádání neubírají práci na srozumitelnosti.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 126203