ROSHCHINA, P. Návrh zlepšení internetového marketingu pro vybranou B2B společnost [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti internetového marketingu na zahraničním trhu u společnosti působí v oboru LSP (Language Service Providers). Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části je uveden přehled přínosů návrhů, včetně finančních, které jsou vzhledem k návrhům spíše nastíněny. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem. Snažila se řešené téma velmi detailně analyzovat a následně zpracovat v návrhové části. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. Analytická část je velmi detailně zpracována, včetně dopadů koronavirové krize. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky využitelné ve společnosti. Návrhy jsou detailně popsány. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii. Nicméně místy je práce méně přehledná a text je bez mezer, ale to je způsobeno asi rozsahem práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá velké množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Vyčerpávajícím způsobem popisuje nástroje internetového marketingu. V analytické části prakticky používá teoreticky popsané metody. Zabývá se rozborem velice aktuální situace včetně vlivu Covid-19 na zvolené odvětví a firmu. Popsané metody i analýza současného stavu jsou prakticky využity ve vlastních návrzích na zlepšení. Drobné nedostatky v typografickém uspořádání neubírají práci na srozumitelnosti.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 126203