KOLLÁR, R. Komunikační mix společnosti při vstupu na zahraniční trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Hlavnim cilem prace je na zaklade analýz navrhnout vhodné prvky komunikacniho mixu pri vstupu spolecnosti na zahranicni trh prostrednictvim internetového obchodu. Cíl práce považuji za splněný s drobnými připomínkami uvedenými dále. Struktura práce a práce s informačními zdroji je na odpovídající úrovni DP. V práci oceňuji přehledně a systematicky zpracované analýzy doplněné o vlastní výzkum mezi zákazníky v Německu, včetně jeho statistického vyhodnocení. V rámci analýzy komunikačního mixu společnosti mohla být větší pozornost věnována analýze aktuálních forem online komunikace společnosti a identifikaci příslušných slabých a silných stránek ve vztahu k cíli směřujícímu k internetovému obchodu pro zahraniční trhy. Návrhy navazují na závěry z analýz a jsou strukturovány dle stanovených cílů k podpoře komunikace internetového obchodu na zvoleném zahraničním trhu. Návrhy jsou doplněny o časový plán realizace a rovněž ekonomické zhodnocení. Otázka k obhajobě: Jako hlavní riziko pro realizaci návrhů uvádíte nízkou poptávku na zvoleném trhu. Jakými opatřeními doporučujete toto riziko eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Hlavním cílem diplomové práce bylo provést analýzu současného stavu komunikačního mixu společnosti Royal Crystal, s.r.o. a vypracovat návrh komunikačního mixu pro tuto společnost při vstupu na německý trh. Cíl považuji za splněný. Teoretická část práce obsahuje veškeré teoretické poznatky, které jsou potřeba k pochopení řešené problematiky. V analytické části práce je komplexně analyzováno vnější prostředí, zejména analýza SLEPTE, která se zaměřuje na faktory na českém i německém trhu. Kladně hodnotím také provedený kvantitativní výzkum, jehož součástí je statistický výpočet. Návrhová část je zpracována detailně a je zaměřena na praktické využití. V případě, že by společnost přesně dodržela jednotlivé návrhy, vstup na zahraniční trh prostřednictvím internetového obchodu by měl být proveditelný. Oceňuji také zohlednění rizik návrhů. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 126986