SMUTKOVÁ, K. Infrastruktura pro elektromobilitu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.

Štětina, Josef

Úkolem bakalářské práce je zmapovat „Infrastrukturu pro elektromobilitu“. Text práce má 39 stran textu. Grafická úprava splňuje požadavky na technický text. Práce obsahuje všechny povinné části. Studentka pracovala samostatně a práci pravidelně konzultovala. Přínosem práce je kompletní zmapování veřejných nabíjecích stanic a cen za nabíjení elektromobilů. Studentka k práci využila širokou škálu zejména internetových zdrojů. Studentka si na základě rešerše rozšířila znalosti v oblasti elektromobily v České republice. Studentka prokázala schopnost samostatné práce, splnila podmínky zadání, práce obsahuje všechny náležitosti, a proto ji doporučuji k obhajobě.

Böhm, Michael

Bakalářská práce pojednává o infrastruktuře pro elektromobilitu s důrazem na současný stav v České republice. Práce se věnuje historickému vývoji elektromobilů, akumulátorům elektromobilů a jejich nabíjení. V závěru je zhodnocena problematika elektromobility, a i konkrétní problémy pro Českou republiku. V prvé řadě musím uvést, že práce splňuje požadované cíle a počet stran je na bakalářskou práci dostačující. V práci se však objevuje množství stylistických, formálních a gramatických chyb. Řada termínů je zřejmě doslovně přeložená z angličtiny, ač v češtině se používá jiný termín. Autorka používá velmi rozsáhlá souvětí, což způsobuje čtenáři problémy s pochopením textu. Autorka se dopustila v některých těchto souvětích i vyšinutí z větné vazby. V textu se často objevují chyby v interpunkci. Práce je až nevhodně členěna do podkapitol 3. úrovně, přičemž by bylo vhodnější použití jednoho souhrnného názvu. Názvy jednotlivých kapitol jsou příliš obecné „nabíjení“ nebo „rychlé“. Styl písma v názvu kapitol není jednotný. V celé práci chybí čísla stran na sudých stranách. Nejsou sjednocené popisky obrázků a odkazování na ně v textu (obr. Versus Obrázek). Některé tabulky jsou rozděleny nevhodně na dvě strany. Chybí větší návaznost kapitol. Autorka uvádí nový termín bez jakéhokoliv odkazu, nebo vysvětlení, které přichází až v následujících kapitolách. Také používá více způsobů citování při citaci více zdrojů. Jako nejméně vhodný styl je citování intervalem (strana 26 [53–55]). Pozitivně hodnotím závěr práce, kde autorka přehledně zpracovává dosavadní nedostatky elektromobility a vyslovuje vlastní pohled na možnosti řešení. Práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením B / velmi dobře.

Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry C

eVSKP id 124211