KROUPA, O. Konstrukce vojenských vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.

Řehák, Kamil

Bakalářská práce pana Kroupy je zaměřena na shromáždění informací v oblasti konstrukce vojenských vozidel. Jednotlivé kapitoly na sebe většinou logicky navazují a jsou zpracovány na dobré úrovni. Pouze názvy kapitol 4 a 5 by bylo vhodné poupravit. Jednotlivé konstrukční typy bojových vozidel jsou dostatečně popsány. Pozitivně lze hodnotit přístup studenta a zpracování k tématu legislativy, pro jejíž zpracování není možné využít odpovídající normy. Z tohoto důvodu student využil volně dostupné informace a danou kapitolu zpracoval na velmi dobré úrovni. Student zpracovával bakalářskou práci samostatně. Pro zpracování bakalářské práce student využil dostatečné množství odpovídající literatury. Práce obsahuje malé množství gramatických chyb a nepřesných vyjádření. Cíle bakalářské práce byly splněny, práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením dobře/C.

Prokop, Aleš

Bakalářská práce pana Kroupy je zaměřena na bojová vozidla, na které jsou v porovnání s ostatními vozidly kladeny specifické požadavky, včetně těch legislativních. Práce je napsána čtivě, z hlediska popisu konstrukční stránky jednotlivých variant je však obecného charakteru a v některých případech by bylo vhodné její doplnění o detailní obrázky. Lze zároveň vytknout logičnost uspořádání, jako příklad uvádím kapitoly 4 a 5, jež jsou z hlediska uvedených informací značně obsahově nevyváženy a bylo by vhodné je poupravit. Postrádám zároveň absenci detailního popisu konstrukčních uzlů, alespoň u nejrozšířenějších vozidel armády ČR. Naopak velmi pozitivně lze hodnotit zpracování legislativy. Práce obsahuje menší množství gramatických a stylistických chyb či nepřesných vyjádření. Práci doporučuji k obhajobě.

Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Logické uspořádání práce a formální náležitosti D