SEDLÁK, R. Marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast on-line marketingové komunikace a pay-per-click kampaně. Hlavní a vedlejší cíle práce byly naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autor dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část obsahuje časové hledisko, finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za stěžejní?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace společnosti dogee.sk. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části je také zpracována analýza rizik. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorem. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Autor zvolil vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně marketingového průzkumu. V práci mohla být detailněji zpracována analýza konkurence v oblasti marketingové komunikace. SWOT analýza mohla být zpracována sofistikovanějším způsobem.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomant prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné v e-shopu a jsou detailně popsány, včetně uvedení konkrétních zodpovědných osob za daný návrh.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii, ale místy jsou v práci gramatické chyby.
Práce s informačními zdroji B Autor v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 116537