HUDEC, M. Marketingový mix společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu rodinného vinařství Koblížek. Autor v práci prokázal schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. V závěru návrhové části jsou zhodnoceny přínosy návrhů a rovněž vymezena možná rizika při jejich realizaci. Návrhy vycházejí z dobré znalosti prostředí společnosti autorem práce. Diplomant pracoval samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Splnění stanovených cílů C Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Použité metody odpovídají cíli práce.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Diplomant prokázal dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky využitelné v rodinném vinařství Koblížek. Je zpracován velmi detailní harmonogram plánovaných činností.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autor používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B V práci je využito adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.

Chlebovský, Vít

Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout změny týkající se současného marketingového mixu Rodinného Vinařství Koblížek. Cíl považuji za splněný. Práce je strukturovaná dobře s připomínkou, že v teoretické části mohla být větší pozornost věnována samotnému marketingovému mixu, aby byla urdržena správná orientace směrem k cílům práce. Zpracované analýzy jsou systematicky strukturované. Připomínku mám ale k faktu, že jsou často popisné a nekoncentrují se dostatečně na identifikaci konkrétních příležitostí a hrozeb a silných a slabých stránek. U závěrů shrnutých ve SWOT analýze pak často není zřejmé, ze které dílčí analýzy závěry plynou. Z hlediska analytických výstupů považuji za nadbytečnou analýzu 7S. I tady platí připomínka uvedená k teoretické části - soustředit se na metody a postupy směřující k naplnění stanovených cílů. Je zároveň škoda, že autor v rámci analýz nezpracoval vlastní výzkum - např. zaměřený na očekávání zákazníků v oblasti produktů a souvisejících služeb. Z analýz ani z návrhů není zřejmé na jaké konkrétní potřeby a jaké cílové skupiny zákazníků se firma orientuje a případně měla orientovat v budoucnosti. Výzkum by tomuto výrazně pomohl. Návrhy jsou strukturovány přehledně dle prvků marketingového mixu. Postrádám ale výše zmíněné cílení na konkrétní segmenty zákazníků - segmentace je zmíněna pouze v teoretické části práce, dále se s ní nepracuje, což považuji za nedostatek práce. Přes uvedené připomínky práci doporučuji k obhajobě.

Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D