ŠŤASTNÁ, K. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Hlavním cílem práce je vypracování návrhů na zlepšení marketingové strategie obchodní značky Optika Valore. Cíl práce považuji za splněný. Oceňuji velmi dobře a systematicky zpracované analýzy současného stavu a tomu odpovídající formulované závěry. Součástí analýz jsou rovněž vlastní výzkumy zaměřené na zákazníky společnosti s velmi dobře zpracovaným vyhodnocením a závěry. Návrhy vycházejí z analýz, jsou správně strukturovány dle stanovených cílů a zásad strategického marketingu. Z hlediska použité metodiky, struktury práce a práce se zdroji rovněž nemám připomínky. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Z analýzy rizik plyne, že nejvýznamnějším rizikem je nenalezení vhodného kandidáta na pozici marketingového specialisty. Jak toto riziko eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Peterka, Jiří

Hlavním cílem diplomové práce bylo vypracování návrhů na vylepšení marketingové strategie obchodní značky Valore. Struktura práce je logická a plně směřuje k naplnění vytyčeného cíle. Cíl považuji za splněný. Úvod do problematiky je zpracován podrobně a přehledně, a to při využití správné práce se zdroji i použitých citací. Analytická část práce je zpracována velmi detailně na základě správně zvolených teoretických modelů a zejména vlastních zkušeností a znalostí firmy, dostupné konkurence i sledovaného cíle. Jako jednatel zkoumané společnosti oceňuji zvláště realizaci vlastního výzkumu profilu zákazníků a jejich chování k získání relevantních dat. Tento výzkum odhalil z mého pohledu velice důležité poznatky, ze kterých byly následně vyvozeny závěry a navrženy realistické návrhy, vedoucí ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy řešení na zlepšení současného stavu, podložené základní finanční analýzou se zohledněním rizik a jejich protiopatření, jsou kvalifikovaně zpracovány a mají potenciál okamžitého nasazení. Na diplomové práci oceňuji zejména její pravdivou "surovost", která na základě odborných východisek při využití vlastních zkušeností a znalostí autorky, mně jako jednateli společnosti otevřela oči. Oceňuji též autorčin zodpovědný přístup k problematice. Navržená opatření projednáváme a některá z nich budeme zajisté realizovat. Diplomovou práci jednoznačně doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 125849