ŠKODOVÁ, M. Marketingová komunikace společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.
Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace společnosti z oboru vinařství. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy velmi dobře využitelné ve společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Pro časově a finančně nejnáročnější návrh byl uveden seznam možných rizik a síťová analýza. V závěru návrhové části je uveden přehled přínos návrhů. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Diplomantka pracovala samostatně, aktivně a se zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Diplomantka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně velmi dobře zpracovaného dotazníkového šetření. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Rovněž jsou velmi praktické a ve společnosti využitelné. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány. |
Práce je zaměřena na oblast marketingové komunikace podniku působícím ve vinařském sektoru. Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření na zlepšení marketingové komunikace jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Autorka použila vhodné metody pro sběr a analýzu dat. Nicméně diplomantka u PESTLE analýzy vynechala některé faktory z důvodu jejich irelevance na řešenou problematiku. V tomto případě je diskutabilní, jestli například ekonomická situace na trhu nemá na marketingovou komunikace podniku přímý vliv. Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována, což umožňuje snadnější implementaci do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka pro obhajobu: Jak nemoc Covid-19 může v budoucnu ovlivnit marketingovou komunikaci podniku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 126187