HUNALOVÁ, K. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Klusák, Aleš

Tématem předložené diplomové práce je posouzení a analýza informačního systému u dané společnosti. Práce je členěna do tří hlavních částí s logickou stavbou a strukturou. Autorka vhodně využila vybrané literární zdroje a sestavila obsahově srozumitelnou teoretickou část, na kterou logicky navazuje část analytická a návrhová. V analytické části autorka analyzuje informační systém společnosti s využitím vybraných nástrojů. Autorka v práci prokázala schopnost dojít k samostatným a konkrétně specifikovaným závěrům. Práce je zpracována na dobré úrovni a má odpovídající strukturu a grafickou úroveň. Použité metody jsou vhodně zvoleny a aplikovány. Rozsah přehledu literatury je dostačující a odpovídá typu práce. Závěrem lze konstatovat, že se celkově jedná o velmi zdařilou práci splňující vytyčený cíl. Z výše uvedených důvodů se domnívám, že práce splňuje podmínky kladené na diplomovou práci a tímto ji doporučuji k závěrečné obhajobě. Otázka: Jakým způsobem bude probíhat migrace a následné ověření dat? Kdo bude za tyto úkony zodpovědný?

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Luhan, Jan

Práce je zpracována na výborné úrovni, především vzhledem ke komplexnosti řešení a jeho propracovanosti. Hlavní cíl v podobě posouzení informačního systému a návrhu pro jeho zlepšení byl naplněn v plném rozsahu. V samotné práci je patrný systematický a komplexní přístup k řešení dané problematiky. Dílčí části mají logickou návaznost a směřují k vytyčenému cíli. V souhrnu je práce zpracována nadstandardním způsobem. Zpracování splňuje požadavky závěrečné práce a lze nalézt pouze drobné nedostatky ve formátování, stylistice, či drobných jazykových nepřesnostech. Z práce je patrná autorčina orientace v dané problematice a systematický přístup k řešení komplexních problémů. Práci doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B