VINTROVÁ, S. Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce je zpracována po obsahové a formální stránce na dobré úrovni. Cíle byly splněny. Snad jenom malá poznámka, harmonogram mohl být detailnější. Marketingové cíle měly být více specifikovány. 1. O jaký cílový segment se jedná? Vysvětlete marketingový cíl "Stěžejním cílem společnosti Palma a.s. je navrhnout marketingový plán pro uvedení šampon] pro psy na trh, s cílem zvýšení tržeb alespoO o 1 %. Podle interních informací podniku je nutné navýšit tržby alespoO o 229 867 EUR."

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíle práce byly splněny na dobré úrovni
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup i metody jsou adekvátně zvoleny a použity
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka je schopná interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry na dobré úrovni
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky lze aplikovat v praxi
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální stránka, použitá terminologie a odborný jazyk je na velmi dobré úrovni
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce se zdroji, i citace jsou zcela vyhovující
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrh marketingového plánu na zavedení nového produktu pro psy na trh společnosti Palma a.s. Autorka v práci prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Návrhová část obsahuje praktické návrhy dobře využitelné ve společnosti, které jsou sestaveny s ohledem na jejich realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti prostředí společnosti autorkou. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody, včetně BCG matice, které byly vždy v závěru krátce shrnuty. U analýzy konkurence mohlo být ještě provedeno zhodnocení propagačních aktivit daných konkurentů.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce jsou prakticky využitelné pro nový produkt šampónu pro psy. Návrhy obsahují akční plán s odpovědnou osobou, detailní časový plán a analýzu rizik.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce má logickou a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji A Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 127581