PIECH, Z. Návrh a realizace prototypu přípravku pro testování Arduino řídicích jednotek [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2020.

Šoustek, Petr

Cílem předložené bakalářské práce bylo navrhnout a prakticky realizovat přípravek pro testování Arduino řídících jednotek. Autor se zadaného úkolu zhostil velmi dobře a vytvořil přípravek, který je funkční a připravený pro testovaní těchto jednotek. Zadání práce bylo splněno v celém rozsahu. Student při jeho zpracování byl velmi aktivní a prokázal vysokou míru samostatnosti. Práci tak hodnotím velmi kladně a doporučuji k obhajobě.

Kaura, Patrik

Bakalářská práce studenta Zbyňka Piecha se zabývá konstrukcí prototypu přípravku pro testování řídicích jednotek nad platformout Arduino. V první polovině se autor zaměřuje na shrnutí základních poznatků z oblasti 3D tisku a plošných spojů. Této části bych snad jen vytknul zdlouhavou část věnující se obecně 3D tisku, která není pro práci podstatná. Druhá polovina se pak věnuje samotným návrhům a realizaci konečného výrobku. Zde musím ocenit iterativní přístup k mechanickému návrhu, kde autor zmiňuje nedostatny jednotlivých iterací a jejich následné řešení. Krom samotné realizace mechanické části autor realizoval i návrh elektrického obvodu testovacího přípravku. Tuto část práce hodnotím velice kladně. Autor zde ukazuje své znalosti z oblasti elektroniky, které předčí leckteré diplomové práce. Bohužel zde není kladen větší důraz i naprogramovanému firmwaru přípravku pro testování. Po formální stránce lze práci vytknout snad jen některé mluvnické obraty či drobné překlepy. Předložená práce splňuje všechny cíle, které završuje fyzickou realizací přípravku.

eVSKP id 125422