VINKLER, V. Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Chalupský, Vladimír

Práce je jak po obsahové, tak formální stránce zpracovaná na výborné úrovni. Pro obhajobu nabízím tyto otázky: Jedním z Vašich návrhů je návrh na potisk pytlů s osivem logem společnosti. Jaký vliv může mít realizace tohoto návrhu při ovlivňování nákupních záměrů zákazníků? Jak to lze posoudit? Z čeho vychází úvahy o nákladech na navržená opatření? Zaráží mě přesnost jejich odhadu na "korunu" (viz např. tab. 12 - Facebook apod.) Dalším návrhem je "poradenská činnost při pěstování plodin" - v čem je takto navržená služba rozdílná od současné praxe, v čem spočívá jeho "novost"?

Splnění stanovených cílů A Formulace cílů je jednoznačná: hlavní cíl je zaměřený na zdokonalení prvků marketingového mixu, dílčí cíle s tímto hlavním vhodně korespondují. Cíle považuji za splněné.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Postup řešení daného tématu je standardní - v tom dobrém slova smyslu: odpovídá zaměření závěrečné práce, analytické metody jsou vhodně zvolené a aplikované. Připomínku mám k metodické stránce kapitoly o teoretických východiscích - autor zde na str. 14 naznačuje rozdělení "kroků marketingové strategie" - při jejím rozpracování se však nedostal k charakteristice "kroku", označeného jako "pozice trhu". Prosím o vysvětlení a o objasnění obsahu pojmu "pozice trhu" jakožto prvku marketingové strategie.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Analýza je založená na širokém spektru relevantních informací, získaných jak pečlivým výběrem sekundárních údajů, tak primárním šetření pomocí dotazníků - v této části vidím určité rezervy, spočívající v nedostatečně propracovaném zdůvodnění volby respondentů a pak také v malé snaze o zvýšení míry návratnosti těchto dotazníků.
Praktická využitelnost výsledků A Kladně hodnotím šíři návrhů, vesměs mají charakter "realizovatelných" - nikoliv jen deklaratorních, bez reálné možnosti je realizovat, případně od nich očekávat viditelné výsledky. Pozitivní rys návrhů je také snaha o jejich formulaci v podobě SMART, resp. takovým způsobem, kdy jejich součástí jsou úvahy o jejich rizicích, nákladech a časových souvislostech realizace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Bez připomínek, formální náležitosti jsou dodržené, odborná jazyková úroveň odpovídá očekáváním.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autor využil širokou škálu informačních zdrojů, citace odpovídají očekávání, spojeným s tímto druhem prací.

Krause, Jan

Bakalářská práce je zbytečně rozsáhlá. Autor důkladně nastudoval literaturu, využil efektivně praxi v podniku. Práce vykazuje určité formální nedostatky - autor píše v ich-formě,což v česky pasných odborných textech není zvykem, text dále postrádá jazykovou korekturu. Věcně obsah včetně závěrů práce odpovídá zadání.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B

eVSKP id 126995