BEČVÁŘ, A. Zpracování odpadů ve strojírenském podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Juřica, Pavel

Teoretická část práce je zpracována pouze v částečném rozsahu adekvátně k řešené problematice. Cíl práce je vymezen pouze v zadání a úvodu, chybí však upřesnění cíle samotným autorem. Z analytické části práce vyplývají řešené problémy pouze částečně. Úroveň celé práce je poznamenána pravopisnými chybami. Nejpropracovanější částí práce je samotný návrh, kdy autor zpracoval několik scénářů nakládání s odpadem i v porovnání s aktuálním stavem. Stanovil si také podmínky a omezení svých návrhů. Student k řešení přistupoval zodpovědně a přicházel s vlastními nápady, nicméně výsledná předložená práce je poznamenána omezenými možnostmi konzultací při finalizaci práce. Stanovený cíl práce v zadání byl naplněn a proto práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Zdůvodněte návaznost doporučovaného řešení ke strategickým cílům podniku?

Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací D

Hrubý, Vincent

Práca splnila stanovené ciele podľa zadania. Zvolený postup riešenia je adekvátny zadaniu vzhľadom na to, aké informácie boli autorovi poskytnuté, riešenia sú prehľadne zoradené. Interpretácia výsledkov je velmi dobre popísaná, dáva zmysel a nie je chybná. Výsledky práce je možné využiť ako podklad pre investičné komisiu spoločnosti, ale je potrebné brať do úvahy, že informácie boli upravené za účelom diskrétnosti. Autor použil správnu odbornú terminológiu, avšak celková jazyková stránka práce trpí, v texte sa občas objavujú chyby, avšak nemá to vplyv na obsahovú stránku práce. Vysoko oceňujem proaktivný prístup autora k najdeniu riešenia, aby bolo prakticky využité pre investičnú činnost spoločnosti.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A