HUTNÍK, J. Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce je po obsahové i formální stránce na dobré úrovni zpracování. Analýzy jsou v některých částech (např. analýza zdrojů) velice stručné a navyvážené. Analýza vntřního prostředí by si zasloužila precíznější analýzu nejenom marketingového mixu, ale i stávajících cílů marketingových strategií. Taky sled analýz je v některých částech nelogický (např. Porter po analýze vnitřní atd.). Za analýzou makro je analýza zdrojů (interní analýza) a pod. 1.Vysvětlete tyto nesrovnalosti! 2. Vysvětlete novou marketingovou strategii (proč jste nepoužil STP metodu?)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíle práce byly splněny na dobré úrovni
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup i metody jsou vyhovující, a vzhledem k vymezenému problému je lze považovat za standard
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor interpretuje dosažené výsledky na dobré úrovni, závěry jsou taky relevantní
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky budou s velkou pravděpodobností využité v praxi danou firmou
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální stránka, použitá terminologie i jazyková úroveň naplńuje standard v této oblasti
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Práce s informacemi, i ciatce jsou zcela vyhovující
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Z práce je patrné, že se autor v analyzované problematice velice dobře orientuje a zvolené téma mu sedí. Prokazuje zde schopnost využít získané poznatky jak v analytické, tak i v následné návrhové části. Návrhy předložené v práci jsou smysluplné, realizovatelné a přínosné. Kladně hodnotím návrh z kapitoly 4.4.2. Cyklo Advent, který sice nesměřuje k vytyčenému cíli ze zadání přímo, ale spíše přes přilákání zákazníků na prodejnu. Výstupy práce hodnotím pro analyzovanou společnost jako přínosné.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Výstupy práce směřují ať už přímo, tak i nepřímo směrem k cíli vytyčenému v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autor v práci zvolil standardní a vhodný postup a adekvátní metody.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autor prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. Místy práce působí, že je jeho schopnost ovlivněna zkušenostmi a znalostmi daného odvětví více, než samotnými analýzami.
Praktická využitelnost výsledků B Výsledky práce jsou prakticky velice dobře využitelné.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je vystavěna na standardní přehledné struktuře. Autor využívá odborné terminologie.
Práce s informačními zdroji C V práci je využito množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou náležitě citovány. V analytické části pak nejsou uvedeny informační zdroje vždy zcela přesně.
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 127533