ŠULEKOVÁ, P. Využití nástrojů projektového managementu v praxi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Smolíková, Lenka

Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování návrhu projektu Mov’in Europe. Hlavní přínos práce spatřuji v představení nástrojů a metod projektového managementu organizaci ESN VUT Brno, která dosud tyto nástroje a metody nevyužívala. To může vést ke zkvalitnění a zefektivnění jejich projektů. Za velmi důležitou část práce vnímá kapitolu analýza rizik, kde studentka zohlednila stávají situaci COVID – 19. Otázka k obhajobě: 1. U nákladů projektu uvádíte, že byl schválen rozpočet od VUT. Neuvažovala jste i o tom, že zkusíte oslovit nějaké sponzory? Případně, jaké sponzory byste oslovila pro získání finanční podpory.

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Kruljacová, Anna

Práce se zaměřuje na využití teoretických poznatků k analýze již realizovaného projektu a následně jsou za pomoci nástrojů a metod projektového řízení navržena opatření pro další ročník tohoto projektu. V práci se objevují formální chyby jako je stylistika, gramatika, terminologie, různé fonty a podobně. V analytické části autorka podrobně popsala, jak probíhalo plánování a realizace projektu v roce 2019. Autorka zmiňuje, že pro rok 2019 byla pro projekt Mov'in Europe alokována částka 79 000 Kč z rozpočtu VUT, která byla takto navýšena kvůli oslavám univerzity a se kterou se počítá i v roce 2020. Letos ale oslavy nejsou a z analýzy také plyne, že ESN VUT je již samostatně zapsaný spolek, tudíž se na něj nevztahuje přímá finanční podpora na akci, která byla v předešlých letech, kdy byla organizace interní součástí univerzity. Není to výtka, spíš doporučení, aby si finanční situaci projektový tým pořádně zkontroloval. Návrhová část je kvalitně zpracovaná, dotaz budu mít jen k analýze rizik. Celkově práci hodnotím velmi dobře, autorka prokázala znalosti dané problematiky a orientaci v oblasti projektového managementu, cíle byly naplněny a výsledky lze přímo aplikovat. Práci doporučuji k obhajobě.

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C