KRÁLOVÁ, K. Podpora prodeje a reklama minipivovaru [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2020.

Mráček, Pavel

Autorka na práci pracovala s obrovským zájmem a zápalem. Při zpracování práce i při konzultacích bylo zřejmé nadšení a obrovský zájem o zvolenou problematiku. Tento pozitivní vztah se pak viditelně promítl i do celé práce, což se projevilo nejen v úpravě práce, ale také v její kvalitě. Práce působí příjemným a přehledným dojmem. Pro jasnou představu autorka v práci velice vhodně doplnila texty o obrázky/fotografie. Autorka prokázala svoje velice dobré analytické schopnosti. V rámci analýzy mj. včlenila nejen popisné ale také přehledové porovnání s největšími konkurenty (Tabulka 4). Práce předkládá několik relativně jednoduše realizovatelných, promyšlených a adekvátních návrhů, jejichž realizace jednoznačně směřuje k naplnění stanovených cílů. Jedná se o řešení, která plně respektují výsledky analýz a i za nízkých vynaložených nákladů přinesou poměrně velký užitek. Práci jako celek hodnotím velice pozitivně nejen pro její vysokou úroveň, ale zejména pro praktický přínos pro analyzovanou společnost. Otázky k obhajobě: 1) Který z Vašich návrhů považujete za klíčový pro zvýšení povědomí o produktech analyzované značky? 2) Vaše odvětví zaznamenalo v době pandemie zapříčiněné virem COVID - 19 pokles prodejů samotných produktů (jak sama v práci uvádíte). Jaké by mohlo být Vaše doporučení pro marketingovou komunikaci minipivovarů pro případné pandemie, které mohou oblast (region, celou ČR, Evropu, Svět) v budoucnu postihnout, aby nedošlo k tak výrazným propadům prodeje?

Splnění stanovených cílů A Výstupy práce jednoznačně směřují k naplnění cílů stanovených v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka v práci využívá vhodného postupu řešení a adekvátních metod. Tyto se pak mohou zdát spíše standardní. V práci je těchto metod využito správně a autorka ukazuje, že jich dovede vhodně využít.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Autorka v práci prokazuje svoje analytické předpoklady, schopnost interpretovat výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků B Práci lze vnímat jako prakticky využitelnou jak pro výsledky analýz, tak i pro samotné předložené návrhy.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce je logicky členěna a obsahuje formální náležitosti. Autorka využívá vhodné terminologie a práce je celkově na velmi dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A V práci je využito množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou také náležitě ocitovány.

Schüller, David

Práce je zaměřena na oblast podpory prodeje a reklamy vybraného minipivovaru. Hlavní a vedlejší cíle práce byl naplněny. Navrhovaná opatření jsou v souladu s hlavním cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity dobré metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Návrhová část obsahuje, finanční rámec a personální zajištění, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Jaká rizika jsou spojená s implementací uvedených návrhů?

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B