MATOUŠKOVÁ, J. Návrh na zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingové komunikace centra s posilovnou a nabídkou sálových lekcí. Teoretická část není zcela vhodně řazena, analytická část mohla být detailněji zpracována a návrhová část mohla být více dotažena - viz komentáře výše u daných hodnocených kategorií. Nicméně, návrhová část obsahuje návrhy, které by mohly být využitelné ve společnosti a je vidět, že autorka práce má znalosti prostředí společnosti. Diplomantka pracovala samostatně. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Máte představu o možném časovém plánu Vámi navržených návrhů? 2. Našla byste nějaká rizika, která by se mohla objevit při plnění Vašich návrhů a je možné je nějak eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D Cíl práce byl splněn, nicméně práce mohla být zpracována lépe, viz níže.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Diplomantka zvolila vhodné metody, jen jejich zpracování mohlo být detailnější, např. analýza zákazníků či konkurence - ve vztahu k plánovaným návrhům. Využití analýzy makroprostředí vzhledem k tématu práce nebylo nutností. Anal. marketing. komunikace mohlo být přehledněji zpracováno a následně shrnuta. Některé příležitosti uvedené ve SWOT analýze vychází spíše z interního prostředí, než z externího a chybí i celkové shrnutí analýzy, ne jen daných prvků. V práci nebyl realizován žádný výzkum.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Na základě provedených analýz mohla být interpretace výsledků v návrhové části mnohem lepší.
Praktická využitelnost výsledků D Návrhy jsou spíše nahodile prezentovány, bez nějakého zařazení do nástrojů marketingové komunikace. Chybí časový plán návrhů, zpracování jejich přínosů a možných rizik návrhů. Návrh týkající se pobočky, který nespadá do market. komunikace, vnímám jen jako jistý doplněk, protože by zasloužil větší pozornost. Návrhy měly být právě podpořeny i lepší anal. zákazníků a konkurence. Na druhou stranu uvedené návrhy mohou být určitou možností zlepšení marketing. komunikace.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Kapitoly v teoretická části práce jsou velmi chaoticky řazeny, kdy do nástrojů marketing. mixu jsou vkládány analýzy makro a mikroprostředí. Nicméně řazení kapitol anal. části je už logičtější.
Práce s informačními zdroji, včetně citací C Místy jsou určité nesrovnalosti a ne vždy je vše uvedeno.
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Holendová, Petra

Autorka se ve své práci zaměřovala na návrh marketingové komunikace vybrané společnosti, přičemž se opírala o teoretické poznatky a zpracované analýzy. Teoretická část není úplně systematicky poskládaná, ale je v ní vše, co by mělo být v obsaženo v práci tohoto typu. Jsou využity standardní struktury a adekvátní metody. Práce je psaná na dobré úrovni, občas jsou v práci překlepy nebo stylistické nedostatky. Stanovených cílů bylo dle mého názoru dosaženo. U autorky jde vidět, že problematice rozumí a snaží se vybrané společnosti navrhnout nejlepší možná řešení. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jaké přínosy můžou mít Vaše návrhy pro vybranou společnost?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíl práce byl splněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka práce zvolila vhodné metody ke zpracování diplomové práce.
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 133750