ĎURKECHOVÁ, Z. Návrh na zlepšení marketingového mixu ve vybrané společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Milichovský, František

Předložená diplomová práce představuje kvalitní podklad, který pomůže podniku zefektivnit své podnikové aktivity a vytvořit adekvátní prostor a rezervy pro další rozvoj. Otázky: 1) Na jakém základě je pro analýzu konkurence zvolena vzdálenost 2 km? 2) Uveďte důvody pro zařazení návrhu "síťky proti hmyzu" do oblasti marketingové komunikace.

Splnění stanovených cílů B Diplomová práce naplňuje stanovený cíl na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup a struktura diplomové práce odpovídá zadanému tématu. Drobné výtky mám k naplňování stanovených teoretických rámců v provedené analytické části.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Diplomantka zpracovala teoretickou část na vysoké úrovni a na základě těchto poznatků vypracovala potřebné analýzy, které jsou zpracované na velmi dobré úrovni. Vzhledem k výsledkům, vyplývajících z provedených analýz, obsahuje práce drobné nejasnosti v interpretaci závěrů. Tyto nejasnosti mají velmi malý vliv na uvedené návrhy.
Praktická využitelnost výsledků C Jednotlivé návrhy lze považovat za vhodné pro zlepšení a stabilizaci lidského faktoru na výrobní proces. Diplomantka uvádí náklady na jejich realizaci, avšak v některých případech neuvádí zásadní informaci v podobě očekávaných přínosů. Návrhy obsahují kvalitativní vyjádření přínosů návrhů, avšak bez předpokládané kvantifikace. Vyhodnocení možné využitelnosti jednotlivých návrhů je tak sníženo o nejasně specifikované přínosy.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Z hlediska formálních požadavků obsahuje diplomová práce drobné chyby (např. snížená čitelnost některých obrázků), které v celkovém měřítku nesnižují kvalitu diplomové práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Zvolené zdroje jsou na úrovni a odpovídají zadanému tématu. Citace uvedených zdrojů odpovídají požadavkům na VŠKP.

Mráček, Pavel

Autorka v práci prokazuje svoje schopnosti zpracovávat komplexně problematiku věnovanou marketingovému mixu konkrétního zařízení. V práci využívá přehledné a logické struktury. Její vyjadřování je na odborné úrovni. V práci oceňuji překreslení obrázků do jednotného vizuálu. Předložené návrhy jsou relevantní a realizovatelné. Ne zcela logické a jasné je pak jejich rozřazení vzhledem k jednotlivým nástrojům marketingového mixu (Tabuľka č. 4: Zoznam navrhovaných zmien). Např. u návrhu 4.1 N1 – sieťky proti hmyzu bylo vhodné více rozepsat, proč jej autorka začlenila pod "Marketingovou komunikaci" i když toto vysvětlení lze vycítit z "Přínosů navrhované změny". Návrh věrnostního programu lze považovat za poměrně silný stimulativní cenový nástroj podpory prodeje. Aplikace navržených kartiček nepůsobí zcela jasně. Pro zákazníky nemusí vyznít zcela jasně, zda je maximální dosažitelná sleva "doživotní", nebo pouze jednorázová. V případě slev na ubytování by bylo vhodné počty ubytování hlídat automaticky a nástroj napojit na direct marketing. Práci hodnotím jako prakticky využitelnou a pro analyzovanou společnost přínosnou.

Splnění stanovených cílů A Návrhy předložené v práci jsou v souladu s naplněním cíle stanoveného v zadání.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Některé metody vzhledem k samotnému tématu nebylo z mého pohledu nezbytné provádět. Analýza konkurence mohla být přehlednější. Doporučil bych zde včlení přehledové mapky se znázorněním umístění konkurentů a také jasné vysvětlení volby těchto konkrétních konkurenčních zařízení. V případě možností by bylo zajímavé využití mystery shoppingu, ať už v analyzovaném zařízení, tak i u jednotlivých konkurentů (zde však předpokládám, že toto v průběhu zpracování nebylo možné vzhledem ke špatné pandemické situaci. Analýza 7S působí spíše jako soupis jednotlivých interních faktorů.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry. Interpretaci lze vnímat spíše jako standardní.
Praktická využitelnost výsledků C Výstupy práce lze považovat za prakticky využitelné.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky a přehledně členěna a je psána na odborné jazykové úrovni. Autorka zde využívá vhodné terminologie.
Práce s informačními zdroji B V práci je využito velkého množství adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně uvedeny. V případě zdrojů u obrázků v návrhové části není zcela zřejmé, zda autorka využívá vlastní fotografií, fotografií poskytnutých analyzovanou společností či fotografií z fotobanky.

eVSKP id 135070