GENAEVA, E. Návrh změn motivačního systému ve vybrané společnosti. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Konečná, Zdeňka

Předložená závěrečná práce je zpracována velmi dobrým způsobem. Studentka prokázala schopnost samostatné systematické práce na řešení zadaného úkolu. Naplnila vytčený cíl práce a předložené návrhy opřené o analýzu stávajícího stavu jsou realizovatelné do podnikové praxe vybrané společnosti. Jednotlivé části práce jsou velmi dobře zpracovány, vzájemně provázány a jako celek je možné práci označit za přínosnou pro řešenou oblast ve zvoleném sektoru podnikání. Relevantně byly zvoleny metody sběru dat, škodou je, že získaná data byla vyhodnocena pouze deskrtpivními statistikami.

Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B

Bielik, Marian

Diplomová práce se zaměřuje na analýzu současného stavu motivačního systému a návrhu jeho změn ve společnosti JULI Motorenwerk, s. r. o. Autorka použila k dosažení cíle dotazníkové šetření a následně analýzu odpovědí. Na základě této analýzy a některých informací z teoretické části připravila sadu doporučení s přihlédnutím na přímé finanční náklady. Doporučení mají pro společnost praktickou využitelnost a bylo by určitě zajímavé zhodnotit případné změny v opakovaném dotazníkovém šetření (opakovaným použitím dotazníku, který autorka připravila). Z formálního hlediska je práce dobře strukturovaná a čitelná. U některých kapitol v teoretické části bych možná zvážil, jestli jsou nevyhnutné pro praktickou část, respektive víc využil teoretické poznatky v praktické části. Menší nedostatky jsou zanedbatelné (rozdíl mezi stimulací a motivací vysvětlen, ale prakticky nepoužíván, matoucí barvy odpovědí např. v grafu 9, zkratky v tabulce č. 3 uvedeny až v seznamu zkratek). Podle mého názoru autorka splnila cíl zadání. Diplomovou práci doporučuji k obhajobě.

Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B