ŠENKOVÁ, M. Návrh změn marketingového mixu v mezinárodní poradenské společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Diplomová práce předkládá návrhy v oblasti marketingového mixu mezinárodní poradenské společnosti. Autorka v práci jednoznačně prokázala schopnost využít získaných teoretických poznatků v analytické a návrhové části. Práce má logickou a přehlednou strukturu. Práce je zpracována nadstandardně, a to nejen díky svému rozsahu. Autorka věnovala diplomové práci velkou pozornost a všechny její části jsou na velmi dobré úrovni. Návrhová část obsahuje praktické návrhy aplikované pro nástroje rozšířeného marketingového mixu, které jsou velmi dobře využitelné v poradenské společnosti, které jsou naplánovány i s ohledem na čas a realizaci. Návrhy vycházejí z velmi dobré znalosti společnosti autorkou. Připravené návrhy mohou být pro společnost jednoznačně přínosem. Diplomantka pracovala samostatně, velmi aktivně a s velkým zájmem o problematiku. Cíl práce byl naplněn. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě: 1. Prezentovala jste své návrhy společnosti, pokud ano, jak je na jejich realizaci nahlíženo? 2. Na str. 119 uvádíte seřazení Vašich návrhů podle priorit, které vnímám jako velmi praktické. Myslíte si, že by toto řazení odpovídalo i možnostem/preferencím společnosti? 3. Některé z návrhů, str. 118, už měly být realizovány. Máte informaci, zda se realizovaly a s jakým úspěchem?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A Stanovený cíl práce byl naplněn na velmi dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Autorka zvolila vzhledem k tématu práce správný postup a adekvátní metody. V práci byl také využit průzkum spokojenosti stávajících zákazníků, který je velmi dobře zpracován. Celková analytická část je na velmi dobré úrovni.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A Diplomantka prokázala dobrou schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich odpovídající závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Návrhy vycházejí z provedených analýz a odpovídají současné situaci podniku. Diplomantka se snažila objektivně zhodnotit své návrhy, včetně časového harmonogramu realizace návrhů, možných rizik realizace návrhů a očekávaných přínosů.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce má logickou a přehlednou strukturu a využívá standardního členění do kapitol. Autorka používá vhodnou terminologii a vyjadřuje se na dobré jazykové úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autorka v práci využívá adekvátních informačních zdrojů, které jsou vhodně citovány.
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Slocík, Ľubomír

V práci sú jasne vymedzené teoretické východiská, na ktoré naväzuje podrobná analýza marketingových prostredí. Autorka z výstupov analýz vytvorila prakticky veľmi dobre využiteľné návrhy na zlepšenie marketingového mixu poradenskej spoločnosti. Práca je napísaná jasne a zreteľne. Návrhy sú pre spoločnosť veľmi prínosné. Stanovené zadanie a cieľ práce boli splnené. Prácu odporúčam k obhajobe.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 133768