FIALOVÁ, S. Rozvoj obchodních aktivit slovenské společnosti s bezlepkovými produkty [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Předložená práce řeší problematiku rozvoje obchodních aktivit, cíle práce byly splněny, autorka navrhla opatření a postup rozvoje obchodních aktivit dané společnosti, které mají přispět k získání nových zákazníků, zvýšení prodeje a ziskovosti firmy. V návrhové části bych očekávala důslednější propojení právě na cíle, které byly na začátku práce vytýčené. Implicitně to pak v návrzích lze dohledat, ale požádala bych o jasné stanovisko k tomu, jak budou naplněny cíle- zvýšení prodejnosti, získání nových zákazníků a ziskovost. 1. Uveďte tyto cíle metodou SMART 2. Kde vidíte kritické místo praktické aplikace vaších návrhů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Cíle práce byly splněny. Autorka na základě analýz navrhla postup rozvoje obchodních aktivit na český trh.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Zvolený postup řešení odpovídá požadavkům na řešení daného problému. V práci postrádám důraznější charakteristiku a zdůvodnění vybraných metod (kap.1)
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka prokázala schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků C Výsledky, včetně návrhů mají potenciál praktické vyxužitelnosti.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Uspořádání práce a formální náležitosti práce jsou na dobré úrovni. V úpravě tabulek chybí jistá precíznost, některé grafy nemají označené osy a jednotky. Použitá terminologie a odborná jazyková úroveň odpovídá standardům na tento typ práce.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Rozah, kvalita a aktuálnost zdrojů je vyhovujíící, včetně citací.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Wágnerová, Hana

Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit firmy Nutribak s.r.o. Cíl práce vychází z požadavků firmy, čímž je vstup společnosti na český trh s produkty pro bezlepkovou dietu. Z dotazníkového šetření vyplynulo, že zákazníci bezlepkového segmentu mají zájem o vstup nové firmy na trh. Jednotlivé dílčí analýzy jsou přehledně shrnuty ve SWOT analýze. Ta posloužila jako východisko k sestavení TOWS matice a dílčích návrhů pro vstup subjektu na nový trh. Kladně hodnotím, že se autorka seznámila jak s chodem analyzované firmy, tak detailně nastudovala legislativu a pochopila přísné nároky na výrobu gluten free produktů. Tyto získané znalosti přetavila do svých návrhů, které jsou jasně ohraničeny časově i finančně. Věřím, že tato práce bude přínosem pro management firmy Nutribak s.r.o. Jako zákazník - bezlepkář - se těším na vstup nového hráče na český trh.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 135060