MOTL, J. Vytvoření komunikace mezi Power Panely [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.
P. Motl se ve své práci zabýval problematikou komunikace mezi Power Panely. Zadání bakalářské práce bylo ryze prakticky zaměřené. Student se samostatně seznámil s komunikacemi mezi programovatelnými automaty s vestavěným dotykovým panelem. Pro ověření byla vytvořena aplikace klasické hry hada pro více hráčů. Student prokázal dobrou znalost programování programovatelného automatu. P. Motl nedosáhl očekávaných výsledků, ale i přesto splnil požadavky kladené na bakalářskou práci. Řešení zadaného úkolu věnoval dostatečné množství času, převážně samostatně, pravidelně konzultoval dosažené výsledky s vedoucím práce a diskutoval o dalším postupu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Využití literatury | A | 9/10 | |
Formální zpracování práce | C | 15/20 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | B | 16/20 | |
Splnění zadání | B | 44/50 |
Práce pana Motla odpovídá požadavkům kladeným na bakalářskou práci. Je logicky členěna na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebírán využitý hardware a problematika komunikací. Student se dostatečně seznámil s problematikou komunikací a využitím knihoven pro vytvoření požadované aplikace na systémech B&R. V praktické části je na začátku popsáno nastavení INA protokolu pro jednotlivá komunikační rozhraní. Dále pak je popsána hra Had s využitými funkcemi, kde by ovšem mohlo být více rozepsáno ovládání hry a její možnosti přímo na vytvořené vizualizaci. Po formální stránce lze vytknout velmi nízkou kvalitu některých uvedených obrázků, literaturu uvedenou ne podle normy a celkově ne příliš dobrou češtinu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 19/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | C | 15/20 | |
Formální zpracování práce | D | 6/10 |
eVSKP id 22222