MOTL, J. Vytvoření komunikace mezi Power Panely [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2009.

Chomát, Luděk

P. Motl se ve své práci zabýval problematikou komunikace mezi Power Panely. Zadání bakalářské práce bylo ryze prakticky zaměřené. Student se samostatně seznámil s komunikacemi mezi programovatelnými automaty s vestavěným dotykovým panelem. Pro ověření byla vytvořena aplikace klasické hry hada pro více hráčů. Student prokázal dobrou znalost programování programovatelného automatu. P. Motl nedosáhl očekávaných výsledků, ale i přesto splnil požadavky kladené na bakalářskou práci. Řešení zadaného úkolu věnoval dostatečné množství času, převážně samostatně, pravidelně konzultoval dosažené výsledky s vedoucím práce a diskutoval o dalším postupu.

Využití literatury A 9/10
Formální zpracování práce C 15/20
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) B 16/20
Splnění zadání B 44/50
84

Malounek, Petr

Práce pana Motla odpovídá požadavkům kladeným na bakalářskou práci. Je logicky členěna na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je rozebírán využitý hardware a problematika komunikací. Student se dostatečně seznámil s problematikou komunikací a využitím knihoven pro vytvoření požadované aplikace na systémech B&R. V praktické části je na začátku popsáno nastavení INA protokolu pro jednotlivá komunikační rozhraní. Dále pak je popsána hra Had s využitými funkcemi, kde by ovšem mohlo být více rozepsáno ovládání hry a její možnosti přímo na vytvořené vizualizaci. Po formální stránce lze vytknout velmi nízkou kvalitu některých uvedených obrázků, literaturu uvedenou ne podle normy a celkově ne příliš dobrou češtinu.

Splnění požadavků zadání A 19/20
Odborná úroveň práce B 40/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse C 15/20