TVAROŽKOVÁ, K. On-line marketingová komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Schüller, David

Práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci vybrané firmy. Hlavní a sekundární cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. V práci jsou použity relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka velmi dobře interpretuje závěry z provedených analýz. Navrhovaná opatření jsou logicky a přehledně zpracována. Návrhová část je pečlivě zpracována a obsahuje časové hledisko, finanční rámec, personální zajištění a analýzu rizik, což umožňuje snadnější implementaci navrhovaných opatření do praxe. V analýze rizik by se měla pravděpodobnost pohybovat mezi hodnotami 0 a 1. Formální náležitosti a použitá terminologie je na požadované úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z uvedených návrhů považujete za klíčový a proč?

Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A

Kruljacová, Anna

Cílem bakalářské práce bylo navrhnout vhodnou on-line marketingovou komunikaci pro vybranou firmu. Hlavní cíl i dílčí cíle byly splněny. Celá práce je logicky strukturována, jednotlivé kapitoly na sebe navazují a vhodně se propojují. Analýzy jsou podrobně zpracovány a autorka dokáže výborně formulovat závěry ze získaných výsledků. V rámci provázanosti s tématem práce se autorka u jednotlivých analýz (externích i interních) věnovala samostatně i dopadu daného analyzovaného faktoru na online marketing. Návrhová část je velmi podrobně zpracována a autorka prokazuje odborné znalosti, které dokáže aplikovat na praktickém příkladu. V práci lze vidět, že autorka využívá znalosti z několika dalších oblastí (např. projektový management, analýza rizik, časová analýza). Celkově je práce na výborné úrovni, práci doporučuji k obhajobě s celkovým hodnocením "výborně".

Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A