POSPÍŠIL, L. Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Mráček, Pavel

Autor ke zpracování práce přistupoval velice zodpovědně s obrovským zájmem o zvolené téma i problematiku. Prokázal schopnosti pracovat samostatně, ale také využíval konzultací, na které byl vždy dobře připraven. V práci autor prokazuje svoje schopnosti využívat získané poznatky (jak z teorie, tak získané z analýz) pro logické a adekvátní návrhy. Z práce je patrná angažovanost a praktické zkušenosti autora v dané oblasti. Jednotlivé části na sebe navazují a pocitově veškeré části práce dávají smysl. Pozitivně hodnotím, že pro jasnou představu autor vhodně využívá ilustrativních obrázků, fotografií či tabulek. Návrhy předložené v práci jsou opodstatněné, smysluplné, respektující analyzovanou společnost i výsledky analýz. Je zde citelný také důraz na jejich praktickou využitelnost. Navržené komunikační nástroje jsou vhodně kombinovány, ilustrativně znázorněny, vyčísleny a nechybí zde ani odhad přínosů. Práci jako celek hodnotím velice kladně pro zmiňovaný přístup autora, komplexnost, jasnost a ilustrativnost i praktické výstupy v podobě návrhů. Otázky k obhajobě: Jakým způsobem podle Vás mohou případná další protipandemická opatření (omezení) do budoucna ovlivňovat nástroje podpory prodeje knihkupectví? Dá se prostřednictvím reklamy případným možným komplikacím spojeným s opatřeními předcházet?

Splnění stanovených cílů A Návrhy předložené v práci jasně směřují k naplnění stanovených cílů.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Zvolený postup řešení je správný a je zde využito adekvátních metod. Vhodně je zde včleněn výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Bohužel vzhledem k dlouhodobě nepříznivé situaci a s tím souvisejícími opatřeními autor nemohl využít dalších předpokládaných metod pro získávání podrobnějších informací o trhu (zákaznících, konkurenci).
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce jsou prakticky využitelné, ať už se jedná o výsledky získané z analýz, tak i o samotné předložené návrhy. V návrzích autor respektuje výsledky, které zjistil z provedených analýz a je citelný důraz právě na praktickou vužitelnost.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A Práce využívá standardní doporučené struktury, je logicky a přehledně členěna a jsou v ní obsaženy všechny formální náležitosti. Autor se vyjadřuje na velmi dobré jazykové úrovni a využívá vhodné terminologie. Práce je vhodně doplněna o ilustrační obrázky, fotografie či přehledové tabulky, které napomáhají k jasné představě popisovaných částí. Toto velice oceňuji v analytické části, kde autor názorně popisuje současné využívané komunikační prostředky. Pro někoho může působit rušivě zarovnání obrázků v kapitole 2,9 vedle textu.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Autor prokazuje svoji schopnost pracovat s velkým množstvím adekvátních informačních zdrojů, které dovede vhodně kombinovat. Tyto zdroje jsou pak také vhodně uvedeny a citovány. Toto by se vzhledem zaměření práce na problematiku knihkupectví dalo očekávat.

Bednářová, Markéta

Je vidět, že autor se o danou problematiku zajímá a orientuje se v ní. Práce je zpracována nadprůměrně. Je logicky provázaná. Stanovené cíle byly splněny. Návrhová část je prakticky využitelná. Po formální stránce nemám též výhrady. Práci doporučuji k obhajobě a navrhuji A. Otázky k obhajobě: 1) Lze využít i dodání knih domů tak, jak to funguje u jiných e-shopů? 2) Co mají společného Knihkupectví Beta Dobrovský s klasickým Knihkupectvím Dobrovský? Respektive jsou nějakým způsobem tyto dvě společnosti provázané?

Splnění stanovených cílů A Stanovené cíle byly splněny.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A Práce má vhodně zvolené metody i postup, které vedou ke splnění stanovených cílů. Vše je logicky provázané.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor dosažené výsledky interpretuje velmi dobře.
Praktická využitelnost výsledků A Výsledky práce jsou prakticky využitelné. Autor bral v práci v potaz i aktuální situaci ohledně pandemie, kdy výsledky tomu adekvátně přizpůsobil.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je logicky strukturována. Autor využívá vhodnou terminologii a odborná jazyková úroveň je velmi dobrá. Malou výtku mám u "Keywords", kdy není zarovnání do bloku. Většina tabulek je zarovnána na střed, nikoliv vlevo. Na straně 95 je odstavec pod "Příspěvky" s větší mezerou, než ostatní odstavce. Tabulka 22 - přesahuje stanovený okraj a písmo v ní není velikostně jednotné.
Práce s informačními zdroji A Práce je správně citována s relevantními zdroji. Nemám žádné výhrady.

eVSKP id 135203