GETLIK, A. Návrh řešení business intelligence [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Kříž, Jiří

Práce je zaměřena na návrh reportovacích služeb se zaměřením na prodej léků. Autor prokázal orientaci i potřebné znalosti v oblasti nástrojů BI, nicméně je nutné konstatovat, že práci měla být věnována větší pozornost především v práci s informačními zdroji, citacemi (v textové části zcela chybí zdroje u obrázků). I když jsou uvedeny v seznamu obrázků vzhledem k absenci aktivních odkazů není práce z tohoto pohledu přehledná. Stanovený cíl práce byl naplněn. Otázka: 1. Jaké způsoby motivace zaměstnanců byste navrhnul proto, aby se s navrhnutým řešením ztotožnili jako s jedním ze základních předpokladů pro nasazení návrhu v organizaci?

Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací E Absence zdrojů u obrázků, není jasné odkud autor čerpal.

Luhan, Jan

Práce je zpracována na velmi dobré úrovni. Hlavní cíl v podobě návrhu reportovacích služeb se zaměřením na prodej léků byl naplněn. Výstupy práce jsou využitelné v definovaném rozsahu. V samotné práci je patrný systematický přístup k řešení dané problematiky. Dílčí části mají logickou návaznost a směřují k vytyčenému cíli. Zpracování splňuje požadavky závěrečné práce, přičemž lze nalézt pouze drobné nedostatky ve formátování, stylistice, či drobných jazykových nepřesnostech. (Zdroje obrázků by mohly být uvedeny přímo v hlavním textu a nikoliv až v závěrčném seznamu.) Z práce je zřejmá autorova orientace v dané problematice a systematický přístup pro řešení komplexního problému. Práci doporučuji k obhajobě.

Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C

eVSKP id 135470